ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Helena - 4 september 2013 08:17


Natt...

Ja fy den var Inge trevlig alls:-( Eddie vaknade å hostade å jag skulle försöka vrida mig emot honom men det gick inte hade så sjukt ont i magen att jag varken kunde vända mig åt höger el vänster å inte heller kliva upp. Det kändes som om jag skulle göra det så skulle vattnet gå.
Magen va sjukt spänd i lite mer än 10
Minuter. Å jag ville bara gråta. De gjorde så sjukt jävla ont!

Ingen av mina andra graviditeter har jag upplevt detta och jag kan meddela att jag hoppas de va första å sista gången! Idag är det Onsdag å det är två dagar kvar tills lördag då vi åker! Kan inget annat än säga att jag längtar sjukt mkt<3

Idag är det ju min å gubbens årsdag men de blir inte att göra något speciellt idag då gubben jobbar å sen har vi Emil å killarna hemma. Så vi får fixa de när vi ska på kryssningen:-))

Idag e jag så sjukt trött å de bror nog mkt på magen å sen Eddies natt med hosta:-/

Jag hoppas jag kan slappna av på båten så jag kan sova ordentligt för de skulle behövas innan gubben åker på mässa den 19-22 sep.
Då e man själv med vildarna.. Kommer vara grymt slut på söndagen. Fy får se hur de går å sen så jobbar gubben även måndagen-fredagen.. Kommer nog va död på lördagen efter. Fy jag längtar verkligen inte efter den helgen.

Idag är det bara 80 dagar kvar till prinsessan vill titta ut oxå!
Så nu har jag gått 200 dagar utav graviditeten. Tiden har gått hyfsat fort!

Ne nu blir det blöjbyte:-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards