ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Helena - 10 september 2013 14:31


Har jag varit på idag..

74 dagar kvar är det idag, tiden grymt fort. Snart e de dom där få sista dagarna som är kvar.

Allt såg bra ut;-)

Sockret låg på 6,4
Sf måttet på 30 (precis på veckan som med grabbarna)
Vikt +5 kg sen ja skrev in mig
Blodtrycket 130/70
Hjärtljuden låg på 170

Nästa gång jag ska dit är den 7 okt. Då ska jag göra en glukosbelastning. Å jag har gjort de innan å tyckte inte de va så farligt :-) folk tjatar om hur äckligt de är m.m men jag tycker de inte E värre än att dricka sötsaft. Kan man äta sötsaker så kan man dricka de där oxå. Å jag lovar de e mkt bättre att svälja de där än att svälja de man får innan de ska göra en röntgen på tarmarna.
De e som sockervatten å min bm är bäst för hon hade citron som man fick spetsa det med!;-)

Nu ska jag å grabbsen mysa:-)
Mammas buskillar!!

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards