ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Ny....

Av Helena - 1 maj 2014 21:48


Månad..,,

Ja kan ni tänka er? Det är redan Maj månad. Idag fyller mina älskade döttrars Pappa 30. Jag minns den dagen då han fyllde 20. Då vi hade kalas gör honom. Idag är det oxå 10 år sedan jag tog beslutet att jag skulle flytta till Norsjö. Vi var den dagen å kollade på en lägenhet på "Kronan" som området kallades. En trea. Jätte fin var den.

Där började min resa att flytta till obygden en resa jag idag ej ångrar då jag har mina underbara döttrar. Hade jag inte tagit de beslutet så hade vi nog inte haft våra underbara tjejer idag.
Även om de gick som de gick mellan mig å D så ångrar jag inte barnen! Alla mina barn är de bästa jag vet<3.

Om 21 dagar fyller världens bästa Ebba Svea Anna 9 år! Fan va tiden går fort, hennes kusin fyller år dagen före. Vi va på kalas den 21/5 å firade J som fyllde år, vi hade med oss M som är D's kusin som oxå ville följa med. Han var så nervös att jag skulle få på vägen till å från (10 mil) enkel väg. När vi va där så sa min F.d svärmor att jag såg trött ut å skulle vila, innan vi skulle äta tacos. Minns att jag inte åt så mkt å att jag kände mig konstig. När vi var hemma i Norsjö igen så skulle vi lämna D'S kusin hos D's bror å vi gick med honom in. Där sa D's brors sambo att de inte va långt borta då magen va hård jämt. Den höll sig hård jätte länge å ofta. Hon hade rätt för kl 3 på natten började värkarna. Och ja väckte D å sa att nu är de dax. Han sätter sig då upp på sängkanten å säger.. Nu? Tiden går ju ut i morgon. Ham fick ringa in då jag knappt kunde röra mig. Jag skulle ta upp en påse från nedersta lådan i köket för att lägga ner tandborstar m.m i BB-väskan å får Sveriges värsta Värk.
När vi kommer in 4 så är jag öppen 4-5 cm. Sen gick de snabbt. Jag säger att nu kommer hon. Va säger D, han ringer på kl å in kommer en förvirrad sjuksköterska å D säger att nu kommer hon, nej inte än säger hon.
JO säger D å visar att man skymtar en hand å lite av hjässan. Haha.. Hon springer ut i korridoren å skriker att hon behövde hjälp. Vi va nära att få en tårta för bm höll inte på att få på sig handskarna. Hon fick på sig en sen föddes en liten Ebba Svea Anna. På 3625g å 50cm kl 06:30.
Ringde mina föräldrar å meddelade å mamma trodde inte på mig då jag pratade med henne kl halv 10 på kvällen innan å sa stt jag inte känner av att de e på G inga tecken alls.
Kl 15.00 var de uppe i Skellefteå å hälsade på deras första barnbarn<3
Å mitt förstfödda! Jag kan inte förstå att de snart är 9 år sedan! Att min lilla bebis har gått å blivit en stor flicka.

Sen nu är hon å Evelina stora systrar till Elliot,Eddie å Enya<3 jag är verkligen super rik med mina vackra å underbara barn!

Om en månad är de här igen å då får jag ha de flera veckor! Jag längtar mig blå efter de<3



With Love//Hellah <3

Ebba 5minuter gammal<3

Världens finaste Evelina<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards