ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Helgen...

Av Helena - 18 januari 2011 14:06



...har ju nyss varit här !=)...


Fredag kvällen så myste jag,barnen och älsklingen framför tvn,vi var upp på Ica och handlade fredagsmys och myste för hela slanten och kollade tvn,otroligt vad glad vi är när vi har älsklingen här!=)


Lördagen så klev vi upp,fikade frulle,och sen åkte älsklingen och hämtade lillklimpen. Under tiden de var iväg så bråkade Ebba och Evelina endel så ja fick nog ja va nära till gråt flera ggr ja orkade inge mer. Allt blev efter alla magsmärter jag  haft under veckan man blir slut som artist när man har ont iaf jag. Älsklingen kom efter ett tag,de hände en liten olycka på vägen hem igen lilleman slickade på en stolpe och drog lös tungan och de hade börjat bröda kraftigt lillklimpen då=/ tycke så synd om honom,men han hade humöret uppe och tänkte nog inte så mkt på det bara att han inte skulle göra om det nå mer!=) gokillen!..

Sen åkte vi runt på olika bilfirmor för att kolla in olika bilar som man får in tre bilstolar bak på,de är väldigt få bilar som de går. Vi var på North Car och på Volvo och kollade. finns ju en där på volvo som min älskling verkligen e kär i och de är S-maxen!:) Sen var älsklingen in på Citroen och kollade. Och pratade med en kille där och som de såg ut så skulle vi få låna en bil till helgen!=) Suveränt!..

efter det åkte vi till ica maxi och handlade mat som vi skulle laga hemma hos mamma ( el älsklingen) :) min mästerkock!:) För han och ja skulle sedan ta mamma och pappas hockeybiljetter och gå på sittplats och se på hockey och mamma skulle få låna barnen!=)....Såg hockey,tyckte killarna jobbade på bra sen åkte vi hem och såg tv en stund och sen blev de sängen,


Söndagen: skulle älsklingen iväg till Scandic för att ha ett möte med jobbet. men de var halv 12 och vi myste i sängen!=) vi fick till och med stressa på  slutet för att han skulle hinna!..utan frulle och allt stackars älsklingen!..

Sen for jag hem till mamma och myste där sen tog ja flickorna med mig hem och vi åt middag och sen blev det ut i regnet för att åka pulka!=)..Med Susanne,sandra och älsklingen och alla barnen!=) i åldrarna 6,5,4,3,1½ år =)..mysigt var det iaf!


Igår så myste jag och flickorna hemma och på kvällen så gick vi upp till älsklingen och lillklimpen!=) Sen gick vi till affären och handlade lite grejjer!=) och sen ringde mamma och pappa de hade varit på ica maxi och handlat även dom till mig!=) man har verkligen snälla föräldrar,när dom kom så hade de köpt två st påslakanset till barnen med Hello Kitty:) barnen blev extas och skulle ha de i sängarna men fick de att förstå att de var försent och att de inte va så länge sedan mamma bytte åt dom och att ja byter till nästa gång de kommer!=)..


idag började dagen redan kl 4 i morse,hade en dotter som klev upp då...Men hon somnade om kl 6,sen sov hon och jag till halv 10. Ebba har kräkts idag men de har bara varit två ggr på morgonen och de var bara slem så vi tror det är för hon ha varit så förkyld som gör att hon kräks mammas lillsnutta. hon har fått behålla all mat iaf och de är ju positivt!


Ne nu blir det att börja göra något här hemma!=)..barnen ligge och ser film för de vill ta de lungt och ja ska börja med disken och sen blir de att plocka lite här och där här hemma,sen blir det att laga lite mat tror jag!=)


with Love//Hellah...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards