ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

......................

Av Helena - 18 januari 2011 22:08



För 5 år sedan....


år 2007 vad skedde då!? Den 2 februari 07 kom våran älskade lilla prinsessa Evelina,hon var en ganska stor tjej 4105g och 52 cm lång!:)..Vi bytte bil från Skoda till volvo,vi målade om huset..


För 3 år sedan....


år 2009 Jag bestämde mig för att lämna Barnens pappa. September fick jag en lägenhet och vi flyttade in i den,jobbade som en tok,lärde känna nya vänner efter att jag och barnens pappa flyttade isär,vänner som alltid kommer finnas inom mig. jag fick magsår! var rejält dålig i flera månader,gick ner 20 kg på 2 månader...


För 1 år sedan..


år 2010...


..jag blev bränd,otroligt bränd och ledsen....trodde aldrig livet skulle bli de normala igen!..Droger är för mig en klass för sig,men men...är glad över att den dagen är över nu..

Jag tog steget och flyttade till Timrå,jag hittade min stora kärlek,jag flyttade till en 3:a i Timrå med mina flickor nära och bra till älsklingen och älsklingens mamma som bor på samma våning snett mitt emot!=)

Min bror hittade även sin kärlek och förlovade sig och flyttade ihop med henne. firade första julen hemma som Timrå bo efter 6 år som Norsjöbo!


för 3 månader sedan...


Började vintern på allvar och ja började njuta av att de va snö ute..flyttade till min lägenhet!=)


Imorgon...

Ska vi åka och köpa skridskor till mina små tösabitar om de är friska!

sen så ska vi även baka pepparkakor!:) Och ja hoppas ja får mysa med min ÄLSKLING! <3


Om ett år...


Då hoppas jag att jag och älsklingen kanske har tagit ett steg längre än vad vi är nu,kanske flyttat ihop..(men ändå har ja mina tre år i hjärnan) hoppas de är borta då:) för som de känns nu så kommer vi bara närmare och närmare den dagen.

att jag är lika kär då som nu,och de kan ja med hela mitt hjärta säga att de kommer jag vara! för dessa känslor har jag inte haft för någon!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards