ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Dagen...

Av Helena - 21 januari 2011 10:13


...Började inte så bra om ja ska va ärlig...


Vaknade upp och känner hur trasig ja känner mig,ryggen känns som ett tåg har kört över. Det gör så jävla ont och de värker inte lite. De strålar ner i benet och höften känns det som någon har hoppat på el sparkat sönder,det gör förjävla ONT!!


Idag så ska ja vänta på ett samtal och sen så ska vi gå iväg till Sandra som fyller år idag och gratta henne!:)

Sen ikväll hoppas jag att ja får träffa Älsklingen..så kanske han kan massera min rygg=/..det gör förjävla ont vad ja än ska göra om ja ligger i sängen el om ja försöker ställa mig upp,att sitta är fan ingen höjdare alls=(


Idag tänkte jag att middagen skulle bestå av korv,potatis och morotstuvning.=) ska höra med flickorna sen om de vill ha det. Och de tror jag faktiskt!


Igår var älsklingen hit och hans älskade son och åt middag,vi skulle ut och åka skridskor men kl blev alldeles för mkt så det blev det inte. så barnen fick glass och såg film istället!=) och jag å älsklingen myste i soffan <3..


Ikväll ska älsklingen hämta bilen vi ska låna,får se om vi e nöjda med den!?:) så kanske de blir en sådan!..mycket bil iaf för dom pengarna.

Sen så blev ja överförtjust i ett hus igår som älsklingen visade mig,men som ja hela tiden säger,lite väl tidigt än!..Men fint var det och de ligger i Timrå och väldigt bra läge på det!..Just nu längtar jag tills ja bor med älsklingen under samma tak!..Men de får inte bli än iaf!..


Undra när tabletterna ska börja göra så att ryggen ge med sig!? jag har ONT...<känns som ja aldrig får må bra utan ska ha ont antingen i knä,magen el ryggen..magen ha varit ett stort problem nu de senaste veckorna!! nu vill jag slippa mer magont på ett bra tag!..


Ne nu ska ja ta och gö lite annat!


with Love//Hellah

 
 
Ingen bild

less

21 januari 2011 10:41

Vem har satt en tidskod på när allt är okej???
MAn gör som man vill. Fundera på vad DU vill Helena och följ ditt hjärta. Livet är lldelens för kort för att man ska ha en tidskod på när allt är okej och inte. Vad fasiken är det som är på gång i världen när vi inte ska tillåtas leva våra egna liv? Varför ska man fråga allmänheten om lov till både det enA OCH DET ANDRA? Kan de inte gilla och acceptera dig och dina beslut så FINE. Go girl!

Helena

21 januari 2011 12:21

Hej Less (vem du än nu är?)..

Jag har själv i mig en tidskod som du nu kallar det.
jag vill inte att de går för fort för att de har de gjort tidigare. jag känner att jag vill inte hamna i samma en gång till.
Vi vill båda flytta ihop,men de finns mkt som gör att man inte gör det direkt,först och främst vi vill inte påskynda något,de finns personer inblandad som man vill ta hänsyn till även.
Om jag inte hade haft barn hade de varit en sak,samma sak för älsklingen.Men nu har vi tre bedårande små guldklimpar som för oss betyder mer än att bo ihop. även om vi vill bo ihop,de är 1 vecka på en månad som vi har de jobbigt och vi känner att nu skulle man bott ihop,resterande veckor sover vi ju tillsammans varje natt.=)..
detta är ur både mitt och älsklingens synpunkter....
//Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards