ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Tisdag...

Av Helena - 25 januari 2011 07:24



....Den 25 Januari är det ju idag (och löningsdag för dom flesta)....


Igår så blev det birsta med älsklingen efter middagen,men åkte först och lämnade lite grejjer till hans ex och sen hämtade vi älsklingens systers kille innan vi drog in till birsta.

I Birsta skulle älsklingen kolla efter ett par tjocksockar och ett par handskar till sig och även till Sonen=).

Han hittade exakt det han skulle ha,sen så mötte vi upp Älsklingens mamma och efter det så åkte vi till Nordic Hallen och kollade på när Älsklingens syster spelade fotboll, hon e grymt duktig tycker jag, hon kanske e 167 och väger runt 55, men hon spelar som om hon vore 190 och vägde 130 kg:) hon e en rejät tuff brud, nästa gång barnen kommer ner så hoppas ja verkligen hon har en match så vi kan åka och kolla på dom:) Ebba skulle bli överförtjust!..


Gillar även min älsklings systers kommentar igår, "Vet ni, Jag spydde en och ½ gång!:)" Hon e rolig hon!=)..Och först fick ja ba upp köttfärsås och sen nästa gång fick ja upp Makaronerna! Hon e så himla söt med sina kommentarer att ni anar inte!=)..


Idag ska ja fortsätta med tvätten,känns väldigt bra om ni frågar mig...ja trivs att kliva upp tidigt tillsammans med älsklingen och skjutsa honom till jobbet,det är verkligen super mysigt!..Att få umgås med han så mkt som de bara går är ju de bästa *ler*....


Ikväll så ska vi ha Älsklingens Son!:) och ja längtar,ska bli mysigt att ha ett barn nära igen! Saknar mina flickor så oerhört mkt att ni anar inte hur mkt!



En underbar låt!!...Tårarna flödar just nu!!..


Gud vad ja ha blivit känslig för inget känns de som! Jag kan gråta i flera timmar om de skulle behövas!=(




Hittade en gammal låt som ja lyssnade på förut,Med Felix Hvit..=)



denna spelade de på fotbollen igår,och då säger älsklingen nu spelar dom din låt älskling, jag hade stor lust och bara börja böla!..Han är underbar älskling!..Fick ju denna på min mobil när vi endast varit tillsammans någon vecka, och även då vart jag i tårar!...Han är verkligen underbar och jag är så glad över att han kommit in i mitt liv att ingen kan förstå hur mkt han betyder för mig..Jag är orolig hela tiden när han inte är med mig att något hemskt ska hända...Ja jag vet att ja inte kan gå och oroa mig hela tiden..Men jag gör det! Och för mig är de inte jobbigt,men efter jag pratade med han i telefon och han krockade med den där volvon (dock inte älsklingens fel) utan volvon som gjorde en omkörning när älsklingen mötte honom och frontalkrockade med honom så känner jag att ja inte vill att älsklingen helst ska köra lastbil,även om de är bra när han sitter i lastbil istället för personbil! Han klarar sig iaf!!!...


                  


Så kan de se ut om man ska försöka köra om och de kommer en lastbil i motsatt körriktning!! Jävla Idiot som körde Volvon!..han kan inte haft många hästar i stallet om ni frågar mig!! De kunde ju ha skada någon annan och tack gode gud så gjorde det inte det! Utan bara han i volvon mest!!


Ne ni,nu blir det att äta lite frulle och sen blir det att gå ner i Tvättis igen,sen ska ja nog kanske åka och handla lite för resten av veckan!?=)..


Älskar dig Stefan Jalonen! Du är verkligen den bästa som finns! Jag lovar dig! Du e helt klart den underbaraste killen som går i ett par skor! För mig är du allt!....


           


With Love//Hellah  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards