ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

Tillbaka....

Av Helena - 24 september 2013 08:18


Får se hur länge jag orkar blogga denna gång innan jag tar en paus igen?

Det är så mkt jag vill skriva om men jag tyglar mig lite!

Har nu haft en rejäl hosta sen 1 1/2 vecka tillbaka, man hostar så man nästan kräks. Det är så sjukt för de e torrhosta typ. Eddie har samma problem. Elliot och Stefan har klarat sig.

Jag har haft ordernerat att jag ska vila med tanke på slemproppen som släppte för 1 1/2 vecka sedan ungefär å alla sammandragningar.
Har även haft en väldigt huvudvärk å yrsel.
Slemproppen återbildas iaf å de känns skönt. Var inte berädd att föda nu direkt även om jag lätt vill ha ut vår lilla Enya. Men hon kommer ju snart iaf. Idag är det 60 dagar kvar. Och jag hade en härlig dröm inatt:-)
Där hon va med.

Jag var på förlossningen, de sa att jag var öppen 4 cm. Stefan skulle hämta grejerna så vi kunde klä på lillan när hon var född. Mesans han va borta kände jag av ett litet tryck nedåt. Å sen kom hon bara;-) de gjorde Inge ont el så. Hon va stor, mkt mörkt svart hår. Vi mätte fötterna å dom var 17cm.. Lika stora som Eddie å Elliot har typ. Vikten hann jag aldrig med då Eddie vaknade upp:-)..

Jag tror denna tjej väger kring 3900-4600 å är mellan 52-56 cm:-)

Nu över till annat, min dotter var hos sin bästa vän i fredags å hälsade på och blev biten av deras hund i fingret. Jag tycker inte det är så allvarligt då flickans mamma sagt åt ungarna att låta bli hunden, å nu sov den å lillan gick fram å ville klappa. Men så blev hon biten på fingret. Sen har jag hört av många runt om kring att det är ett jävla liv om detta där uppe. Tycker mitt ex å hans nya har gjort grymma fel i detta å ta upp detta på Facebook. Kan man inte ta de öga mot öga istället å inte sitta på fegboken å skriva att de tycker hunden borde avlivas å hur synd de är om lillan å hur ont hon har det. Jag ringde henne på söndag kväll å då sa hon att hon inte hade ont å klagade på ond hals. Har man ond hals så kommer nog inte febern utav bettet utan ifrån förkylningarna som går nu.
De åkte ju på akuten då hon fick feber å fingret svall upp. Där fick hon antibiotika ifall de va därför hon hade feber.
Detta är ju lillans bästa kompis! Man måste ju tänka ett steg längre! Å dessutom varför hänga ut någon?:-(
Nog om de nu. Men jag e besviken hur han resonerade där, ingen tanke alls på lillan å hennes bästis! De märker ju av hur folk är! Å speciellt i den där hålan!!! Fy!!

Ne nu ska jag fortsätta mysa med kidsen;-)

Kommer skriva ett inlägg om helgen sedan:-)

With love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards