ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

Helgen....

Av Helena - 24 september 2013 22:54


.... Spenderades hos mina älskade föräldrar, då min älskade man va på jobb hela helgen;-)

Ja förresten nu e man 23 igen då! Om
Ni inte säger de högt så ja jag blev 29 i torsdags. Mina föräldrar var här å min älskade svärmor. Å firade mig. Trots min hemska hosta... Fick en jättefin blomma utav mina älskade döttrar även som De frågade mormor om hon kunde köpa till mig. Å de gjorde hon. Den blomman gjorde mig så rörd att jag har fällt några tårar innan jag lagt mig varje kväll. Gud, vad jag saknar de vackraste sessorna som finns!!

Fick även två biljetter till en teater utav svärmor:-) som jag och älsklingen ska på nästa helg.
Utav mamma å pappa fick jag pengar å en jättemysig morgonrock som jag ska ha med mig på förlossningen:-)

Fredagen kom och älsklingen åkte å vi myste här hemma jag å grabbarna. Ringde mamma vid 2 å då frågade hon om vi skulle komma å bo hos de. Jag hade inte bestämt mig, men de blev så jag packade allt å vi gick till bilen/bussen å åkte ner till mina älskade föräldrar.
Åt middag,busade,duschade sen kollade vi tv.
Å sen blev de sängen.
Natten var inte direkt toppen men den funkade bättre än om ja varit själv hemma.

Lördagen kom å pappa ville ta med sig Elliot till Ramsele, så jag åkte hem å hämtade hem vagnen. Så fixade jag skötväskan å sen drog dom.
Elliot träffade pappa där som jobbade å bredvid hans monter var det en massa fyrhjulingar, där hittade han sin leksak:-D
Själv fördrev jag,Eddie å mamma tiden på ICA Maxi,XXL sport å Coop. Blev ett par nya kängor utav mamma å pappa till mig:-) som
Jag kan ha i vinter å killarna fick varsina galonoveraller som va fodrad:-) jättefina!

I söndags kom min älskade vän V hit oxå. Vi åt pizza å umgicks;-) hon hade bakat äppelpaj och fixat vaniljvisp:-)
Sen fick jag en mugg å choklad till våran tassemo:-) kan säga att jag blev superglad:-) de e supergott! Bästa chokladen någonsin:-)

Igår fick jag även reda på att min älskade man är ledig fredag-måndag! LYX!! Kommer njuta så fruktansvärt :-)

Vi ska rensa ute på balkongen å fixa på toan vid vårat sovrum, sen så ska vi gå igenom lite saker som ska till tippen, jag ska plocka upp endel bebiskläder så jag kan tvätta å se vad som måste skaffas innan lillan kommer!:-) funderar på att bädda sängen m.m åka på Ikea å handla täcken åt mina små varelser<3

Kolla tex så att mjukliften funkar till barnvagnen m.m :-)
Gud va ja längtar! Kan ju säga att jag längtar grymt till förlossningen å tills jag har mitt älskade lillskrutta på bröstet! 8 veckor kvar nu:-) tiden går sjukt fort!
Kommer lägga ut magbild i nästa inlägg tro jag;-) har inte tagit någon ny än!

Ne nu ska ja ta å kvälla, är supertrött men kan inte sova. Eddie sover i sin säng i natt få se hur de går med den hosta han har. Men vi sover mkt bättre när han sover själv :-)

Godnatt!!

With Love// Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards