ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under september 2013

Av Helena - 1 september 2013 16:52


...blir det äntligen mystid ett dygn...

För mig och älsklingen. Efter 3år;-)
Vi har bokat en kryssning nästa helg den 7:e och kommer hem den 8;onde. Ska bli så mysigt att åka bara han och jag!
Jag ska njuta njuta utav tiden med min älskling å en natt ihop utan att någon får en störd sömn<3

I går så var vi på dop för lillkillen J, sen på kvällen så åt Verra mat här med oss och myste på<3

I dag har vi varit på skopunkten å köpt nya skor till grabbarna:-) ett par vanliga å ett par vinterstövlar:-)
Å Emil fick ett par gympa å ett par vanliga:-)

I fredags bytte jag abonnemang och telefon så nu har jag en iPhone 5 64GB:-)
Är mkt nöjd än så länge:-)
Sen i fredags så myste vi med Veronika på dagen shoppade å grejade. Till veckan blir det en hel del att baka.

Den 3:e är det 3 år sedan jag var på kryssning senast:-) å den 4:e blev jag å älsklingen ett par<3
Hmm så 3 ungar på 3 år är inte så tokigt va å dessutom gifta:-) men vi kände ju varandra innan :-) men jag älskar min Stefan sjukt mkt! Å jag e glad att han va där på lekparken den dagen<3

Ne nu ska jag mysa med mina barn innan vi ska äta mat:-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards