ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Helena - 5 november 2010 08:55


...till flytt....=)


Imorgon  så ska jag,älsklingen,älsklingens bror,pappa och älsklingens kompis hjälpa mig flytta<3..Jag längtar inte lite faktiskt..undra hur de blev i köket och sovrummet, jag önskade att dom skulle ha tapetserat i vardagsrummet med,men så blev det ju inte=/..men ja kan nog prata om kull dom nästa gång.


Dom hade ju inte städat i lägenheten heller..ja säger det jävla....stolpskott..

Men men,ja kommer att torka ur skåpen som ja ändå brukar göra innan ja flyttar in,men va fan..man blir irriterad.


kan man ha mer otur el va!?

alltså inom hockeyn? Jag var på matchen igår,och ja säger det dom hade skit många chanser på mål och de fick bara in pucken i mål en gång!..De var riktigt orättvist,Timrå gjorde en mkt bättre match än vad Modo gjorde,timrå hade ju övertaget hela tiden!..men vad skedde!?..

Hmm,känns som ja börjar om att skriva om sport i min blogg,och de är ju inte riktigt menat,men ja kan inte låta bli..


Det ser ut att gå bra för NVK (Norsjö Volleyboll klubb) Och de är ja mäkta glad över, i mitt hjärta bultar NVK!..Och de är de ända som bultar från Norsjö kan ja säga!.. Och mina barn förståss!=)..Jag saknar att gå på Volleyboll matcherna ska ni veta.


Det ser ut att gå bra för innebanyn iår med!=) jag håller mig uppdaterad hos en väns blogg, eftersom jag inte haft så mkt tid att gå och kolla på innebandymatcherna som varit. Jag brinner ju för Innebandyn. Jag hoppas att jag snart får tid för koll av mitt knä,jag var ju lovad en operationstid när ja bodde i Norsjö. Men vad skedde nu då!?..

Ja vill ju börja om med innebandyn ganska OMG!..


Ne nu ska ja mysa med mina prinsessor och ta dagen som den kommer...


With Love// Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards