ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Helena - 17 november 2010 06:53


Åh vad ja älskar min Stefan!,Han är verkligen mitt allt.

jag vill bara mysa med han hela tiden och känna hans värme, han får mig att sväva på små rosa moln:)


Det är så synd att våra egna gemensama veckor går så fort=( Det är ju redan Onsdag och snart så är det Måndag igen.


Idag är det onsdag och jag + min pappa ska åka på Ikea och köpa min Expedit hylla!=) Det är 3 timmar kvar innan dom öppnar men jag vill helst att de öppnar nu så ja får min hylla!:) Måste ta och bära bort lite kartonger även så att det är bara att lägga "paketet" på golvet där den ska stå och sen så de är fritt där när man ska bygga ihop den!=) jag längtar så förbannat att ni anar inte!=)..Ska bli så skönt att få till allt här i vardagsrummet!:)

Ska ju även köpa en lackhylla till!=) som jag ska ha här i vardagsrummet!=) Så de blir mkt att fixa ikväll för mig och älsklingen *ler*...Borra upp två hyllor,sätta ihop den andra hyllan,den kommer bli stor 185x185 är den!:)


Idag är det väldigt kallt ute,det är -10 grader,och ja lovar de är kallare än -15 i Norsjö! Det är en annan luft här och vi ligger precis brevid havet!


Idag till middag blir det lax och potatis,hoppas älsklingen vill ha det!=) jag är så sugen på lax nu att ja håller på att smälla av,finns inget som är godare än LAX,jo suring!=) (surströming-ni som måste ha en ordlista för vad ja menar).



"Du är allt jag nåsin önskan

du e allt jag nånsin drömt

du e den som fårmig minnas

alla drömmar jag glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig att le

all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge.


Du är när ingen ser mig

du där när stormen yr

du är där när natten skrämmer

du är där när dagen gryr

jag vill alltid ha dig nära

när som åren lägs till år

och va livet vill oss lära

är att framtiden är vår


När som klockorna har stannat

och tiden tycks stå till

och man inte vågar säga

de man längst i hjärtat vill

då ska vi ta varandras händer

då ska vi minnas denna dag

och förstå vad som än händer

så är de alltid du och ja


du är allt jag nånsin älskat

du är allt jag nånsin drömt

du är den som får mig minnas

alla drömmar jag har glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

all min längtan vill jag ge

ja all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge."


Denna text förklarar hur mkt du Stefan betyder för mig. Du är verkligen mitt allt och jag menar allt jag säger! De finns ingen i världen som kan få mig tycka annat. Jag älskar dig och vill dela mitt liv med dig. Framtiden kommer bli den bästa om ja får vara vid din sida.


"Det vackraste jag vet

är att se dig när du sover

här råder stilla frid

och ja glömmer både rum och tid

du ligger här bredvid och ja känner

hur du andas

att älskas utav dig

är de vackraste för mig


så sagolikt de är

att se morgon dimma lätta

när mörkret sakta flyr

och att se dagen åter gry

i kylig morgon bris

sakta sveper genom rummet

jag kryper tätt intill

lycklig för att du finns


stunder av stillhet 

ett ögonblick av ro ibland

stunder av lycka att bara ha varann

vi är en rikedom

av att älsa

och att älska

vår kärleks varsamhet

är de vackraste ja vet


de vackraste som finns

är att vara någon nära

när månen lyser klart

över skog och mark

så underbart


du ligger här bredvid

och ja känner hur du andas

och att älskas utav dig

är de vackraste för mig


stunder av stilhet

ett ögonblick av ro ibland

stunder av lycka av att bara ha varann

de är en rike dom att få älska och att älskas

vår kärleks sårbarhet

är de vackraste ja vet


du ligger här bredvid

och ja känner hur du andas

och att älskas utav dig

är de vackraste för mig."


Det är helt sant det som står, att älskas utav dig är de vackraste för mig,Att sova bredvid dig är de bästa som finns,att kunna gnussa in sig i din famn är oxå de bästa som finns<3 du är den underbaste som finns älskling<3


"Den första gång jag såg på dig

och kände hur du såg på mig

då föll allting ja trott va sant

jag vet du kände likadant

du va så vacker då som något ja aldrig kunnat nå

och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag


jag gjömde mig i fantasin

är så rädd för vad du kunde bli

för varje gång ja ljög för mig

så såg ja sanninggen i dig

nu står du här idag

med allt jag nånsin velat ha

hjärtat slår ett slag för var förlorad dag


Öppna din dörr

och säg att du vill ha mig här

säg att du inom dig bär

bara kärlekens röst

och jag ska öppna min dörr

ge dig varjedag i gen

leva här för sanningen

låt mig bli den som först

öppnar din dörr.


så börjar livet

här tillslut

vi gråter de som var förrut

så somnar vi så tätt ihop

så dagen vaknar allt för fort

för en himel som gör nått

och för allt som ja nu förstått

så ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag


öppna din dörr

säg att du vill ha mig här

säg att du inom dig bär

bara kärlekens röst

jag ska öppna min dörr

ge dig varje  dag igen.

leva här för sanningen

låt mig bli den som först

ge av dig

de du vill ha av mig

och säg att jag får

alla förlorade år


Jag ska öppna min dörr

och ge dig varje dag igen

och leva här för sanningen

och låt mig bli den som först

öppnar din dörr."



Ne ni,nu ska jag ta och göra mig klar för att pappa kommer och hämtar mig om två timmar!..Hur ska ja hinna på två timmar!? ja den som lever får se*ler*


Älskar dig STEFAN! Du kommer alltid vara mitt allt!..


With love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards