ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Helena - 30 november 2010 22:12



...dagar,har jag fått haft älsklingen hemma nu....


och jag njuter utav hans närvaro...de är så skönt att få mysa med honom hela dagarna..Att få bara gosa in sig i hans famn och drömma sig bort gör att alla problem i världen försvinner för en liten stund.


magen värkar som han ska jävlas med mig nu några dagar...sen i lördags har jag haft jobbiga problem med magen. den värker och har sig de sväller och ja ser ut som jag är gravid i 8 månaden...(jävligt jobbigt om ni frågar mig)..huvudet värker även ikväll..och ja förstår inte ja dricker mer nu än vad ja någonsin gjort på flera år....Fryser gör jag även som en jaf vet inte vad. Jag har varit in i duschen nu och duschat av mig i kokhet vatten för att få lite värme ändå fryser jag som ja vet inte vad,vet inte hur de ska bli i natt..jag vill inte och har inte tid att bli sjuk nu när barnen kommer på lördag och jag och älsklingen ska på Julbord på lördag med hans jobb... och däremot så orkar ja inte ha denna magvärk,jag tycker att den har varit på mig nog mkt de senaste året. och ja tycker att all magvärk ska ge sig vika..ja orkar inte med att ha magsår engång till ja orkar inte att leva på de sätt som ja gjorde när ja hade magsåren.....Ja vill inte ligga på sjukhus fler ggr. jag vill stå upp som den människa jag är och va lycjlig glad och smärtfri och slippa allt helvete.......Jag har de bästa som finns och de är älsklingen....och barnen självfallet!..Dom är mitt allt,Lille E är oxå mitt allt..


jag har ju även fått två bonus brorssöner som jag är mkt stolt över Wiggo och Elias.Även bror och Paula,finns i mina tankar dag som natt. Och mamma och pappa...jag är glad över att ja har dom runt omkring mig.



idag har älsklingen varit gulllig och lagat och bjudit mig och mina föräldrar på mat,riktigt mumsigt var det!=) Jag njöt av varje tugga. jag har en kille som är en riktig mästerkok,det ni!=)..Och jag älskar honom så jävla mkt!...Sen blev de hockey och mys...Timrå vann med 5-2 mot SSK..Säger bara en sak! Pikken är fan skitbra! Tycker många timråspelare gör sitt bästa även om det inte är så värst mkt poäng som de har fått. Dom ligger iaf 5:a och huvudsaken att Skellefteå förlorade så är jag nöjd!=)..


Aja,Nu blir det att ge över datorn till Älsklingen sen blir de att sova!...


Imorgon blir de en dag ensam..Undra va de blir då!? grubbeldag säkert säkert!..



Älskar dig Stefan!!!!<3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards