ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Helena - 9 november 2010 17:31



...Ja eller vad säger man!?...


Hade en mega härlig kväll med Älsklingen och Anna i fredags, vi satt och sjung singstar,de slutade med att jag och Anna bestämde att hon och jag skulle sjunga alla låtar på singstarskivan Svenska Schlager. Och så vart det, Älsklingen fick sitta snällt och kolla på *sötisen min* Vi höll oss uppe till ca 00.31 ca..Sen blev det sängen för på lördagen skulle de ju flyttas en massa saker hemifrån min mor till min lägenhet.


Vaknade,och va skit trött,orkade knappt öppna ögonen men i väg åkte vi och ja kände redan på mig då att de inte var min dag....dagen började inte alls som ja ville men på slutet gick de vägen iaf...Flytten gick väldigt smidigt med en lastbil (Hulken) =)..Hade en brorsbonus son som var nöjd över att få åka Lastbil :)

Tackar alla för hjälpen som va med och hjälpte mig att flytta i Lördags ni är guld värda allihop!..


Sen efter flytten blev de hem till mamma och pappa och äta lunch, de blev jag,Tomas,Älsklingen,Peter, mor,far och barnen!=)..Blev alltså några runt bordet!=)Trevligt var det och efter det så blev de dusch för samtliga typ:P och sen iväg på en hemsk hockey...Hockeyn var nog värst om ja får säga min mening...el morgonen var ju inte heller någon hejjare!..


Säger bara en sak....LÄRKING är ju fan helt dum i huvudet...han ska fan inte dömma en till match,de är sjukt hur fan han dömmer matcher och hur han är! Synd att han inte fick slagskottet i ansiktet som han va nära på att få. jävla idiot rent ut sagt.


Efter matchen drog vi hem till Älsklingen och bestämde att vi skulle gå på Kebab House och de blev jag,älsklingen,Tomas och Anna:)..Trevligt hade vi och sen bestämde vi oss för att gå hem till mig och lira singstar=) Men först blev det att fixa lite här hemma och Anna for hem till sig och duschade innan hon kom förbi. (eftersom hon skulle ut och dansa sen) :)


Söndagen kom,och jag och älsklingen började fixa med barnens rum,efter det så blev det till att jag och älsklingen åkte upp och de fixade så barnens sängar åkte ner till lägenheten. Efter det så åkte vi upp till mamma och pappa eftersom vi skulle fira storebror där. Broder som fyllde hela 31 år i Söndag, de kan man inte tro:P haha..

Sen tog jag och älsklingen flickorna till Ikea och shoppade lite till lägenheter Lampor,kuddar,underlakan (eftersom jag köpt ny säng så blev det en dubbelmadrass) även om de inte skulle vara de till så fick ja de till:)..Så nu vart ju iaf älsklingen nöjd *skrattar*.

Sen åkte vi på Jysk och kollade runt lite...


Måndagen kom, mamma kom hit och vi fixade och trixade en himla massa!=)

vi åkte på Jysk och köpte duschdrapperi =) sen så fixade vi med lite annat.

Kvällen kom och ja somnade fort la i från mig telefon kl 20.10 och somnade direkt, vaknade vid 00:16 och väckte Ebba för att gå på toa sen så skickade jag tillbaka sms till älsklingen eftersom ja fick ett av honom vid 21.

Sen så sov vi fram till 07.45  då ja fick ett nytt sms av älsklingen!=)


så idag har vi varit med morsan och fixat en massa, lämnat till baka ett duschdrapperi och sen har vi även fixat en massa annat, ätit lunch med Älsklingen,barnen och mamma!=) sen blev det Arbetsförmedlingen och efter det drog jag iväg till Ikea och shoppade lite smått!=)..


Sen blev de middag med mamma och efter det så blev det å åka hem!=)..


Ne nu blire att umgås med älsklingen och barnen!!...


With Love//Hellah.

Ovido - Quiz & Flashcards