ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Helena - 16 november 2010 22:09



vad ska man nu skriva!?


Jag tog mig i kragen iaf och städade idag,det blev dammtorka,dammsugning och dessutom så skurade jag golvena och gjorde ren toan m.m Kan säga allt detta behövdes nogagrant.

jag kan säga man skulle spy om man såg hur de såg ut innan,jag som är som jag är klarade inte av det och det är inte så värst fräscht.


jag kommer nu att städa denna lägenhet redan på torsdag igen för att få bort de som ja inte vill ha här (skiten alltså). sen så kommer man vänta två dagar och göra samma prosedur igen! allt för att få bort alla bakterier som finns, det blev klorin,klor,handsprit och rengöringsmedel som tog bort allt och ja kommer fortsätta..fan för att få nån jävla sjukdom ( har ju väldiga problem för de här med bakterier. jag tycker det är väldigt jobbigt).


jag hoppas de slutar så fort jag städat några ggr här hemma!...


Ikväll så har Anna varit hit och äte middag med mig och älsklingen!=) det blev kasslerlåda (för si och sådär 20pers) ;P Älsklingen tyckte ja gjort mkt så mkt att hans bror lika gärna skulle kunna komma hit ochj äta!=) och de hade ju han med fått om han inte bodde i stan!=) hihi..


Åh vad ja älskar min älskling,han får mig att må så jävla bra,de finns ingen som kan få mig att känna så här!=)


När vi ätit klart Så tog vi oss en liten promenad med Annas söta hund Messi,han är så otroligt söt att ni anar inte!=) Jag e fan kär i lillhunden!=).. Men här blire inga djur hur som haver. Eftersom ja inte vet hur allergisk jag är!?. kanske ska kolla upp det snart,känns ju inte så bra och veta att man kanske ska ta och tvätta nere i tvättstugan där alla andra tvättar åsså e ja allergisk. ( inte mot hundar) men mot katter fick ja då utslag sist!..och ja hoppas verkligen att de har försvunnit och att de inte är så! För ja älskar katter,de är de finaste djuret på denna jord, ja å Mezzi då:) el hur Anna!?=)..


Ne nu ska ja och älsklingen ta och sova!=)...


With Love//Hellah

Av Helena - 16 november 2010 12:30

...Då är det tisdag i dag...


Gårdagen var mkt trevlig, jag rensade ju i barnens rum och jag blev mäkta nöjd när jag blev klar faktiskt. barnen kommer nog även dom gilla sitt nya rum.


  Är faktiskt mkt nöjd med resultatet!=)..Köpte förvaringslådor från ikea som de har under sängen + två nätkorgar från ikea som de har en massa gosedjur i som är mellan sängarna!=)..detta kommer bli super när dom kommer hem nästa gång!=) *längtar*.


Sen är ja väldigt nöjd med Vardagsrummet och köket!=) de blev super när jag fick upp lite gardiner m.m!=) Nu känns detta som ett HEM!=)


  Eller!?=) Saknas bara en MATTA!=) samma sak i barnens rum,vill ha en bilmatta där inne!=)


  Och vardagsrummet!=)...hihi!=)..


Sen kom Anna hit och umgicks lite!=) Vi  surrade en heldel och sen tog vi en promenad så ja gick hem till henne och sen tillbaka till mig,efter det så väntade jag på att älsklingen skulle komma hem så att vi kunde åka och handla till middagen, Älsklinge är verkligen en mästerkock!=) han gjode skit god mat att ni anar inte hur gott det var *njöt* verkligen utav middagen som han gjorde till mig,även fast de va han som jobbat hela dagen *han är helt klart bäst!* även fast ja ville hjälpa till så tyckte inte han det.<3


Efter middagen så diskade jag bort och älsllingen hoppade i duschen för at sedan åka iväg till Anna för att ge henne lite massage. Och med oss hade vi julmust,Dip och chirre!=) Så vi hade som lite "fredagsmys" ihop alla tre!=) och trevligt var det!=)


Sitter här i min ensamhet och funderar på  om ja ska börja städa,känns som de skulle behövas här hemma...dammsuga,torka golv och dammtorka. skulle va skönt om de va gjort innan älsklingen kom hem från jobb,möte och öppethus på skolan. Då ska även middagen stå på bordet hade ja tänkt.


Får se om vi ska sätta upp min hylla som ja fick av älsklingen isöndags el om vi ska göra det imorgon när jag även får min Expedit hylla!=)*längtar tills ja får den så ja kan smälla upp alla mina saker där.*



Jag måste ställa en fråga till mig själv, jag undrar varför i hela friden jag har varit vän med vissa. har inte hört ett ord i från dom. Känns som att de kvittar,jag har helt underbara vänner och ÄLSKLINGEN!..Han är fan en av mina bästa vänner! Har även funnit två nya vänner på cuppen..Min älskade svägerksa Paula och En tjej som heter Anna..Två helt suveräna tjejer i  helt klart min smak! vi alla tre är"pojkflickor" och inte alls så där "prinsess aktiga" som vissa! Aja! jag tänker då inte höra av mig mer till dom! Så är det!


Livet med min Älskling är verkligen perfekt!=) Får de va så här bra!? de är så konstigt bra!? jag Mår så bra med honom,han får mig verkligen att njuta av livet!..


jag älskar dig S,du är mitt allt!


With Love//Hellah



Ovido - Quiz & Flashcards