ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Helena - 13 november 2010 10:16


Oj,detta är nog lite väl svårt att skriva om sig själv!?=)...

men ska försöka iaf!=)..


den 19 September 1984 föddes ett litet flickebarn på Sundsvalls Sjukhus som fick namnet Helena Jeanette Rendahl,Hon var 53 cm lång och vägde  3790 gram.

Hon hade en stolt bror som skjutsade henne i bb-sängen på bb och gick runt och sa att han hade världens finaste lillasyster.=) Så är de då inte nu iaf *skrattar*


idag 26 år senare är hon:

-En "ensamstående" tvåbarns mamma.

-Är en tjej som kommit upp ur ett svart hål och ser allt ljusare och ljusare på framtiden.

-Är en tjej som älskar att åka bil.

-Hon har äntligen hittat sin andra hälft <3 S <3

-Är en mkt Envis tjej och skäms inte över det.

-Gillar hemma mys med Älsklingen framför tvn.

-Hon är och förbli en TIMRÅBO!

-Hon är även en TIMRÅ IK-are!=)

-Hon äger en Blå Dacia Sandero.


-Hennes motton är:

-Ingen annan kan leva ditt liv,gö det som du själv vill ha det.

-Glöm dina bekymmer,imorgon kommer nya.

-vad som än sker i livet,skyll inte på någon annan.


det var lite från mig!


With Love//Hellah

Av Helena - 13 november 2010 10:01


...ganska roligt...


Så därför hakar ja på detta jag med..

varje dag i 30 dagar så kommer jag skriva olika "kapitel"


Här kommer de:


01- Om Mig

02- Min Första Kärlek

03- Mina Föräldrar

04-Det här åt jag idag

05-Vad är Kärlek

06-min dag

07-Min Bästa Vän

08-Ett Ögonblick

09-Min tro

10-Det här hade jag på mig idag

11-Mina Syskon

12-I min Handväska

13-Den här veckan

14-Vad hade jag på mig idag?

15-Mina Drömmar

16-Min första kyss

17-Mitt favorit Minne

18-Min Favorit födelsedag

19-Detta Ångrar jag

20-Den här månaden

21-Ett annat ögonblick

22-Det här Upprör mig

23-Det här får mig att må bättre

24-Det här får mig att gråta

25-En Första

26-Mina Rädslor

27-Min Favoritplats

28-Det här saknar jag

29-Mina Ambitioner

30-Ett sista ögonblick


Det ska bli roligt och se vad man skriver om allt detta,de kom upp endel redan när ja satt och skrev att de där ska ja skriva om där och de där ska ja skriva om där,samtidigt som ja satt som ett frågetecken på vissa ställen *skrattar*.


with Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards