ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Helena - 10 november 2010 21:56



...I sängen,och tycker tiden går alldeles för sakta när ja inte får somna bredvid min älskling.....


Det är fan sjukt konstigt hur man vänjer sig vid att somna vid sin älskade sida vid sida och sen tar de hur lång tid som helst att vänja av sig ifrån det..och när man har kommit i från den där känslan att man saknar så där mkt som man gör i början med någon bredvid sig så är de dags i gen att få mysa med varandra igen och bara få somna tätt tätt intill..de är sjukt konsigt.. och sen så äre samma visa igen *ler*...Livet med min älskling är verkligen underbart ska ni veta. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så här bra som ja mår när han är omkring mig,ja hoppas fler får uppleva denna känsla för den e OSLAGBAR!

de känns som ja aldrig får nog av dig...Han är verkligen han med stort H!...Killen med stort K,Mannen med stort M!!!


huvva nu är de hemskt, här ligger ja i min säng och lyssnar till olika ljud, jag ligger och skrämmer upp mig själv,de här är inte bra!..vad fan håller ja på mig...Jag e så mörkrädd att ni anar inte men kan inte sova med alla lampor tända för då kan ju inte barnen sova och hur dyrt blir inte det i längden!?:P.. jättedyrt om ni frågar mig!..


Och denna snö som vräker ner=( SLUTA VRÄKA NER NU!! ja har ju sagt att ja inte vill ha någon mer snö!...



Ska försöka sova nu och inte lyssna till alla ljud som är i lägenheten...jag vet iaf att jag låst dörren,men har någon kommit in innan ja låst den!? Gah!...jag gör mig skitskraj!! Hatar att va såhär mörkis!!!


Älskar dig S!!!


With Love//Hellah

Av Helena - 10 november 2010 18:39


....Den 10/11 2010....


Ja det är ju faktiskt det idag och första äckelsnön har ju som sagt trillat ner från himlen....och den trillar tyvärr fortfarande..kan man mer annat än å ogilla detta väder!??? NEJ verkligen inte!.. Ge mig en massa pengar så ja slipper leva här på vintern och få leva i solen under vintern och komma tillbaka när vintern försvunnit härifrån.


Mamma har varit hit och vi har ätit middag tillsammans, wow,första middagen som lagas i lägenheten här utav mig!:P..Tycker köket är jävligt litet,men men så är det inte så mkt att göra åt.. =) Så snart ja få till allt här hemma så blir nog allt mkt mkt bättre. Barnen trivs och de är skönt!=) Nackdelen är väl att de har snöat hela dagen annars hade ja gett mig ut med dom i lekparken här nere..Men de fick göra av med lite energi förut när jag sopade av bilen och skulle upp till Mamma för att vi skulle dit först och äta..HMM..de gick ju itne så bra tack vare den där jävla plogkanten! Oj så förbannad ja var innnan allt var över och klart:P sen har man en retsticka till Pojkvän även:P men ja älskar dig ändå S!=)


Nu har mamma gett sig av hemåt för att skotta en massa snö,och imorgon så kommer hon hit och vi ska äta middag ihop även då!=)..Då blir det Potatis,Pölsa och rödbetor!=)..(barnens favorit)...


Åh vad ja längtar efter älsklingen, att vara ifrån den man älskar så här är väldigt jobbigt,vi har ju inte varit i från varandra så mkt den senaste tiden som vi är nu och de är sjukt jobbigt må ja säga.. men nu är de inte många dagar kvar tills vi får mysa hela tiden...4 dagar kvar,kan ni ana hur mkt ja längtar!?..Samtidigt som ja inte vill lämna iväg mina barn...=(..Huvva kommer gö ont på söndag när ja ska lämna dom till deras pappa...


Ne ni, nu ska väl snart barnen i säng och ja lär väl sitta och pilla naveln och kolla tv, el innan lär de bli duschen och efter det kanske direkt i säng!? får se vad ja orkar!?=)


Älskar och saknar dig S!


With Love//Hellah


 

Av Helena - 10 november 2010 09:10


...Då föll den första snön här i Timrå/sundsvall....


jag blev självklart på engång deppad,jag vet ju var lite snö kan förorsaka och ja vill helst inte att älsklingen är på vägarna nu när de är så här,visst han har kört i många år innan han träffade mig,men ja vill inte att något ska hända älsklingen något.


Jag HATAR snö!..De är inte alls min hitt att få en massa snö på marken, jag skulle lätt kunna flytta utomlands dessa tider.


ja vad säger man en dag som denna!? Hade ja varit själv idag så hade jag dragit täcket över huvudet och inte klivit upp förns de va värt att göra det,men nu har ja två barn som vill att man kliver upp tidigt på morgontimmarna och då äre bara att göra det=) man gör ju allt för sina barn!=) dom e verkligen mina ögonstenar,oj vad skulle jag göra utan mina små sessor!?


Idag är de onsdag,och jag längtar tills på fredag så de bara skriker om det,då ska jag,mamma,pappa och barnen åka på Ikea och införskaffa min Expedit hylla!=)

  Så ser den ut!=)..den kommer bli bra i mitt vardagsrum så jag får upp lite prylar, typ böcker,filmer m.m =) även lite kort på barnen!=)


Sen skulle ja vilja ha Lackhyllor en vid sängen och en ovanför tvn. dom va inte så dyra 99:- st =) så de blir de nog oxå på fredag!:)


Saknar älsklingen,om du ändå vore här nu!..Du är mitt allt,de bästa som finns och jag är så glad över att vi fann varandra att du anar inte hur mkt. Längtar tills den dagen då vi kan mysa varje morgon och kväll med varandra och även när vi kan sova tillsammans varje natt. Du gör verkligen mitt liv till en saga!..Den där sagan som ja alltid velat leva.


I går när du och lill E va här så mådde ja så gott,de va så mysigt...och mysigare ska de bli nästa vecka när vi har våran barnfria vecka tillsammans och vi bara ska mysa och så:) och även va i denna lägenhet,de ska bli så mysigt att få va med dig dygnet runt igen,förutom att du kommer jobba även. ska bli rejät mysigt att få vakna upp tillsammans med dig och somna tätt tätt intill dig igen.

Det är kärlek det,att få somna tätt tätt intill den man älskar och vakna upp tillsammans omslutna i varandra. jag älskar verkligen att somna intill älsklingen.


Ne nu blir det att göra annat här hemma, vid 17 tiden ska vi upp till mamma och äta middag med henne så hon slipper äta själv,jag hatar att veta att personer sitter själv och äter frukost,lunch och middag..men så är det för många. Men ja tycker de är hemskt att veta om det. Men gomiddag är de enligt flickorna Våfflor!=) själv är ja väl inte så förtjust i det:P men de går ner iaf!=)


Ha en bra dag!!


Älskar dig S,du och barnen är de bästa som hänt mig <3


With Love ////Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards