ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Helena - 14 november 2010 19:05




.....Världens bästa älskling <3......


Efter att haft en dag som jag idag,där man stressade upp med barnen för att ta bilen och åka till Hörnefors för att lämna av barnen, där en av dom inte ens ville släppa taget av sin mamma är fruktansvärt. Det gör ont varje gång när de blir så. Det river och sliter, sen åka 23 mil igen hem utan två bus ungar är oxå jobbigt...Tystnaden i bilen gör sig påmind på engång även om jag och pappa pratar en heldel.


Väl hemma så ser jag och mamma tv, tar de lungt sen blir de middag och sen kommer världens bästa Paula förbi med Söt ungen Wiggo!=)...De blev tårta eftersom de va farsdag idag.

Sen satt vi och surrade en hel del. Men innan Paula och Wiggo kom så ringde älsklingen och frågade om han fick gå in i min lägenhet, självklart få han det. (han säger att han har en överaskning till mig) jag blir stel i hela kroppen. jag sa till honom att ja inte ville att han skulle köpa något till mig. ( är en sådan människa)..men fick tillsvar att ja kommer gilla saken i fråga.


När ja åkte hem från mamma och pappa tog ja en lov extra för de knep i min mage,de gjorde jätte ont,undra vad som skulle va där i hallen när ja kom hem. kommer hem och öppnar dörren och möts utav detta....


 


Jag ler med hela ansiktet och är superglad, en lackhylla som ja pratat om att jag vill ha och att ja skulle köpa en, och en sådan hade älsklingen köpt till mig, han är verkligen BÄST!!! Han kan få en dag att bli den bästa dagen ever!!! de säger ja er bara! HAN är MAGISK!! och bara MIN!..


TACK ÄLSKLING!!!!<3 Jag älskar dig med!


With Love///Hellah

Av Helena - 14 november 2010 08:19


...Lite svårt att veta när det var......



Min första riktiga kärlek är faktiskt nu!

Jag har aldrig haft dessa känslor för någon som jag har för S.

Men sen,så vart jag så  in i nordens kär i min dotter när hon kom till världen,de var riktigt kärlek vid första ögonblicket. Samma sak med Lillasyster,Kärleken till sina barn går verkligen inte att beskriva med ord, och de gör inte kärlek heller. Det är en sån speciell känsla att de finns inga ord i världen som kan mäta sig med den känslan.


Min första kärlek var väl på Dagis, Jag var kär i en dagisfröken som heter Lasse. Sen var ja även kär en en av mina kompisars pappa som hette Alf, och även en till kompis morbror som hette Urban, haha... jag drogs till de äldre... Sen va ja även kär i en skolfröken som hette Markus.

Men den kärleken dog ut så fort han började på Högstadiet...


Ne nu ska ja och barnen ge oss iväg till Hörnefors där deras pappa väntar.

Och ska ta dom vidare till Norsjö.


Ja vi får väl se vad som sker ikväll,de blir då äta med mamma och pappa sen blire nog att fira farsdag och sen blir det att åka hem och städa. Sen ikväll blir det nog så att man går upp till älsklingen och sover med honom!<3 Han e min KÄRLEK! Och den ända ja kan säga att ja varit KÄR i!...


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards