ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Helena - 11 november 2010 14:49



....Lunchen intagen...


Blev lunch med älsklingen <3...Barnen åt Plättar medans jag och älsklingen åt en varsin Kycklingrulle <3..Det är så skönt när han kommer "hem" och äter lunch så ja får pussa på honom lite ! :)...Fast vi får ju smyga med det så inte barnen ser!=) Men de går bra det oxå ju!=).. Åh vad ja älskar min S. Han e verkligen helt perfekt!


Livet är betydligt lättare med dig älskling imitt liv, alla mina problem blir som bortblåsta när du är,jag verkligen njuter utav att vara din! De är verkligen underbart.


Vid 5 så ska vi åka och hämta min mamma på jobbet sen ska vi väl hem till henne och laga mat om vi inte åker ner hit som i går,bror ju helt och hållet på.


gah,jag skulle verkligen ha fixat mer här hemma igår och idag står de ju helt still här,men aja,får väl gå ändå!:P

Kan ju säga att ja duschade här för första gången i dag!=)


Skulle verkligen behöva gå igenom alla vinterkläder även och hänga upp dom i klädskrubben el typ i en garderob:P


ne nu blir de lite ordning och reda här!


With Love//Hellah


  ~Mammas små prinsessor,de vackraste som finns~

  

Av Helena - 11 november 2010 09:32



...Nu är ja´här....


Ja, ni jag är nöjd över att de har slutat snöa iaf... det är ju när första snön kommer som de är jobbigt. (tycker jag iaf)...Och nu vill ja inte ha nå mer snö fram till att de är jul....*ler*


Då lägger ja ut lite bilder på lägenheten som ja fick förfrågan om, inte för att den e klar på långa vägar...Men så här ser de ut i mitt "flytt kaos" :P

barnen stökar till sitt rum stup i kvarten,man går in med jämna mellanrum och städar..haha..men ändå blir de stöktigt på 2 sek..gud va de leker med sina leksaker,tro dom rent av har saknat dom en heldel!=)..nog för att de saknas lite utav dom,eftersom de ligger i någon säck i klädskrubben!:P


Bild nr 1: Ingång.

bild nr 2: hallen.

bild nr 3: Barnens rum

Bild nr 4: Köket

bild nr 5: vardagsrummet som blir klart på fred/lördag.

bild nr 6:vardagsrum och alla lådor:P haha..Och nu behöver inte bry er om brandfilten som sitter på väggen,den ska inte sitta där i fortsättningen men de va lite roligt...(norsjö kommuns Julklapp förra året).

Bild nr 7: Vardagsrummet från mitt sovrum.

bild nr 8: mitt sovrum!=) (int så stort men de duger gott och väl).

Bild nr 9: även mitt sovrum!=) Älskar sängen!=)


     

             


Nu blir de lite bilder på utsikten...


           


ja här va de lite utav utsikten!=) ja gillar faktiskt att kunna se Östrand,de är faktiskt megafint att se de på kvällarna med alla lampor som lyser!=) ska se någon kväll om ja får till ett bra kort på östrand!=) så får ni se hur mäktigt de är!=)


jag trivs i lägenheten de är ingen tvekan om,jag är nöjd över att få bo så nära mamma och pappa,älsklingen och även hans mamma!=)..vi bor ju på samma Våning!=)


Ne nu blir de mys med barnen!=)


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards