ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Helena - 15 november 2010 16:39



Är två personer som har hållit i hop sen 74 tror jag det var!?=)..

Dom finns där alltid när man behöver dom.

det är två personer som fått mig till den människan jag är idag.

Dom har varit en mkt bra förebild.



När jag tänker på mina föräldrar i skrivande stund så tänker jag på vilken otroligt tur jag har som har mina föräldrar. Och att dom är just dom!.


Jag Älskar dom hur mkt som helst...Jag är tacksam för att dom finns...


Jag har bott hemma hos mina föräldrar sen maj 2010, kan säga det är inget man vill göra som "vuxen" spceiellt inte med två småbarn.6 månader i samma hus som mamma och pappa,det är jobbigt samtidigt som det är skönt,man har den där tryggheten,speciellt när man e mörkrädd osm jag så är det mkt skönt att b ó hemma hos mamma och pappa.


Vet inte vad ja ska skriva mer,men jag e otroligt glad över att jag har mina föräldrar och jag älskar dom!...Tack för att ni finns!<3

Ovido - Quiz & Flashcards