ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Helena - 5 januari 2012 20:31


..Ja ni det är det vi har hållit på med i denna lägenhet idag sen efter 12...


En gammal klasskompis kom förbi idag och knäppte kort på barnen,Lilleman och även oss vuxna.

Som ni vet så gillar ju inte ja va med på kort,men hon sa att om jag inte var med på bild så fick ja inte heller bilderna hon knäppt...visst är det taskigt? *smile*..


Tack Veronika för att du ville komma hit idag och ta en massa bilder och att du hade tålamod med barnen *skrattar*...


 

ett litet smakprov på vad som fotades här hemma=).. men detta är fotat med min iphone och zoomade lite =) men de bilder som Veronika har tagit var super fina!..

Tog bild på veronika oxå så hon finns med bland bilderna på lillkillen <3


  Sötisarna myser undertiden fikat är:-)..Elliot passade på att ta en powernap medans vi andra fikade och hade en paus i vårat fotande!:-)


Så hon har även tagit våran tidningsbild=) så vi får se hur allt blir jag tror allt blir superfint. Hon tog ju även bilder på Evelina och Ebba när dom var små:)


Idag blev även min lilla prins 2 veckor gammal,tiden går verkligen fort.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen?....Snart börjar ju älsklingen att jobba igen..Kan säga att då lär vi mysa ordentligt här hemma jag och lillkillen <3

Kan säga att den finaste lilla minikille har vi här hemma<3.


 

 kan man gö nå mer än å älska denna lilla kille?<3


nu blir det att kolla tv och halvsova tror jag!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards