ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Helena - 17 januari 2012 19:35


...har det varit hela dagen,kan ni tänka er det? :-)...


Idag har varit en jobbig dag för både mamma å bebis....Bebis har haft en övertröttar dag där han endast har sovit med 45 minuters intervaller och sen varit över trött av dess like...Kan säga att på ett dygn kanske han har sovit endast 6 timmar,fram tills vi skulle äta..nu sover han som en stock efter vi hela familjen gick på en promenad...Då var de inte han som var den gnälligaste.. Tydligen går de inte att ha en dag utan att ha ett gnälligt barn sover de ena så är de någon annan som gnäller el skriker och är förbannad..*skrattar* Ja de är de ända ja kan göra nu,för övertrött är jag med kan jag lova!....


 


Saknaden efter mina småtjejer blir bara mer och mer..längtar verkligen tills vecka 10 nu när dom kommer hit.

då lovar jag att dom ska få 100% utav sin mamma. tillsammans med deras lillebror då!..Tiden med dom kommer va så dyrbar att ni anar inte..inget får störa den...el förstöra den!! DÅ NI!!!..

Ni är mina vackra döttrar som ingen kommer förstå hur mkt ja älskar och håller av...


På torsdag ska ja prata med mina prinsessor igen <3 då ska Ebba även ta spruta och va på hälsosamtal <3 önskar ja kunde va med och hålla handen..men så går de ju inte nu när man bor där ja bor..Ibland hatar jag att ja flyttat men ja vet ju varför och ja kommer aldrig att ångra att ja flyttade p.g.a att få må bra. Men ibland gör de även ont att veta att de är så långt ifrån=/ om något skulle hända.

   

<3


Snart ska ja ta och väcka lillebror så att han får mat och sen blir det ett litet bad innan han ska sova för natten.så kanske vi sover i natt!?..Eftersom han vaknade som han gjorde i natt och som han gjorde under dagen så kan ju iaf sömn på natten vara ett  smart drag tycker iaf jag!..


    

Älskar dig min vackra son! <3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards