ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Helena - 11 januari 2012 21:03



...Ja så har dagen här hemma sett ut ungefär för familjen Rendahl´s/Jalonen...


I morse vaknade jag av att mina barns pappa ringde, och berättade lite små saker..Inga allvarliga saker utan om Ebbas läkarbesök som hon måste göra snart..då hon inte gjort den som dom får sin poliospruta i så det hade han nu fixat att de skulle fixa en tid och ordna det för henne. :-) och det känns ju bra!..


sen började vi röra på oss här hemma el jag medans älsklingen låg kvar och myste med lillen i sängen så passade jag på att ringa lite samtal, som till faderskapshandläggaren som vi ska till i morgon för att skriva på papper om att älsklingen är pappa till vårat älskade barn,den vackraste lilla skapelse som finns <3.

sen så ringde jag även till BM och beställde tid till efterkontroll,så henne snackade jag en liten stund med och så. =) Dit ska jag den 14 Februari på alla fjantars dag å allt!:P..


Sen så fixade vi här hemma gav lillen mat och åkte iväg till Dollarstore,så fort vi lägger lillen i bilstolen så somnar han =) Så han sov så gott medans vi var på dollarstore,där handlade vi en hissgardin till köket,kattgodis,album,och lite små prylar=)

sen åkte vi till Ica Maxi och handlade lite mat m.m..Endel saker till fredagens middag då Veronika kommer hit och äter med oss och tar med de fina bilderna som hon tagit på vår älskade lillprins och de andra prinsessorna och prinsen:-)


När vi kom hem gav vi bara lillen mat,det blev i sömnen han åt och sen la vi ner honom i vagnen och gick till Lidl och handlade lite dricka och creme fraich. Sen så gick vi igenom byn,stannade på Konsum för att införskaffa frimärken och sen gick vi till Hår och Doft där jag beställde en klipp tid för att slinga och klippa håret den 28:e februari..

Sen gick vi hemåt och kan säga att vi va trötta när vi kom hem,lillen fick mat sovandes igen=) han har praktiskt taget sovit igenom denna dag förutom en stund i morse då han va vaken.


Sen åkte älsklingen iväg och handlade lite pizza och vi njöt utav det sen blev det att börja expedition väcka lilleman som inte gick så bra *skrattar* vi testa alla medel men han sov,sov,sov,sov...sen satt ja med honom vid tvn och vem tror ni inte somna då om inte jag!? och ja vaknade utav att vi fick främmande utav älsklingens Moster och kusin:-) som ville snusa på lilleman <3..Och självklart får dom det!..Så roligt att ha främmande lite nu och då här hemma:-)


Nu sitter vi och ska se på en Wallander film och älsklingen sitter vid datorn och ha hittat ett objektiv till min kamera som han verkar vara lyrisk i :-)..han kollar med dom som älskar att fota om de är ett bra pris m.m..och de är det verkligen om ni frågar mig!.:-)..1390 kr för ett bra objektiv...:-)


  Sigma 70-300mm brännvidd..


ne nu blir det att fortsätta se filmen och mysa med mina två underbara älsklingar...mina två grabbar <3


With love//Hellah


 


Ovido - Quiz & Flashcards