ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Helena - 20 januari 2012 15:15



....Även om de gått över 1år och 5 månader(även om de inte alls är så länge sedan vi träffades) så känns det som de var igår jag och älsklingen träffades...


Jag är så nykär att ni anar inte...Jag är så lycklig,jag är verkligen lyckligt lottad...Jag har funnit min livskamrat. Jag är verkligen så glad över att den underbaraste killen är min,Bara min!:) Och är pappa till min underbara Son!...


       

Går det att inte bli kär i denna lilla skapelse!?...


Jag vaknar före dig,

när solen stiger upp.

Men jag ligger kvar en liten stund

tar din lilla hand i min

känner doften som e din

så underbart de är

att du finns till


jag ger dig all den kärlek jag har

å du lilla barn

varje gång jag ser dig

händer någonting om mig

finns det någonting större

i världen än kärlekens barn

känner all din värme

när jag har dig nära

det kommer alltid vara vi två

i en värld som är vår..


jag håller andan för ett tag

för dina lätta andeteag

du rör dig i din dröm

så ja stannar kvar

du vaknar och ja ser

dina ögon och dom ler

när våra blickar möts

då är det vi

jag kommer ge dig

all den kärlek jag har

åh mitt lilla barn


varje gång jag ser dig

händer någonting om mig

finns det någonting större

i världen än kärlekens barn

känner all din värme..

när jag har dig nära

vi kommer alltid vara här vi två

i en värld som e vår

i en värld som e vår....


varje gång jag ser dig

händer någonting om mig

varje gång jag ser dig

händer någonting om mig

finns det någonting större

i världen än kärlekens barn

känner all din värme

när jag har dig nära

det kommer alltid vara här vi två

i en värld som är vår..



Just nu så ligger mitt älskade barn i babysittern,och kollar på sina små kompisar och slår till de lite då och då =) han har varit vaken sen 8 i morse och sovit små powernaps


I veckan har han börjat le,han är så otroligt vacker med sitt lilla leende och hans lilla trollfrisyr. Han har börjat tappa en heldel hår..Jag kan fortfarande inte förstå att han hade så mkt hår och jag har inte kännt av någon halsbränna. Känner dom som haft rejäl halsbränna och de fick barn utan hår men även de som ätit special medicin för att halsbrännan har varit förjävlig och de har fått barn med mkt hår. Men denna lille så har jag inte känt av något förutom tre nätter med halsbränna knappt 5 timmar sammanlagt, då kan ni tänka er vilken tur jag haft. Även om ja hade mkt krämper ändå. Som med illa mående,trötthet,foglossning,ischias..Men de var de värt,med en förlossning som endast höll på i 1 timme så är allt värt en sådan otroligt vacker son!..

 

Älskade lilla barn <3



Hade ju min kompis Veronika här förra helgen på middagsbesök.

Hon kom med resultatet av bilderna hon hade tagit veckan före på oss...

väldigt fina bilder på barnen och älsklingen.

Jag är så självkritisk och gillar inte de bilder jag är med på eftersom jag förstör hela bilderna när jag är med.

Men jag tänkte iaf sätta ut några här,den översta bilden där jag skrev "älskade lilla barn" har hon även knäppt hur fint som helst. <3

Tack Veronika för att du ville knäppa dessa bilder.


       

Mina älskade barn!

Jag saknar er så de gör ont..tårarna faller ganska ofta när jag är själv.

Idag är en jobbig dag igen. Ni är de bästa mamma vet! <3

Här kommer lite fler bilder..

     

Mina två vackra killar,älskar er oxå otroligt mkt! <3


   

Kan säga att detta är de första bilderna tillsammans med min älskade livskamrat<3

Och vi har varit tillsammans i 1 år och 5 månader innan vi fick kort på oss tillsammans <3

Älskar dig så fruktansvärt mkt Stefan<3


    

Bilden på mig och min älskade son <3


Om några minuter slutar min älskade älskling,då ska vi äta Tacos..Sen ska vi vidare till Birsta City och handla till vår älskade lillprins..


Får väl se om de blir ett till blogginlägg ikväll el om ja skriver i morgon vad som blev handlat till lillhjärtat!<3


With Love//Hellah

 






Ovido - Quiz & Flashcards