ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Helena - 1 oktober 2010 09:32


......Är den efterlängtade Fredagen här...


Jag har inte längtat lite om ja får säga det själv,tror även älsklingen ha längtat tills idag:)...

Men vi längtar även tills den 18 okt då vår första vecka utan barn och vi får rå om varandra helt och hållet i en hel vecka!<3 Ska verkligen bli MAGISKT!!! Tänk att få va hemma när han kommer hem från jobbet,man få fixa middagen till honom,ha myskvällar och dessutom får vi somna tillsammans och vakna tillsammans!!! SÅ UNDERBART!!!

Jag e verkligen uppöver öronen förälskad i S. Han får mig att må som en prinsessa. Att vara här nere har fått mig att inse,att livet kan faktiskt få en att må bra...jag har inte mått dåligt en dag här nere överhuvudtaget som ja mådde där uppe,bara min mage som krånglar lite..Men de är p.g.a allergin tro jag..


Längtar så tills jag får ett eget kryp in,vet ni hur mkt ja saknar att sjunga singstar!?...HUR MKT SOM HELST JÖH!...jag har typ abstinens...Tur man har bilen och man kan sjunga i den!=) Haha...Där ingen annan hör en!=)...Men de finns en låt som ja verkligen längtar efter att få sjunga och de är "Father and son" !


Vädret är inte lika underbart idag som de har varit i veckan! Men jag e fortfarande lika glad och är verkligen störtkär i S. Varje kväll har varit unik och  helt underbar. och varje dag denna vecka har varit underbar,när man åkt lastbil med älsklingen,att få umgås med honom hela tiden får en att verkligen må skit bra!! Livet har fått en mening igen!...Livet ska bli roligt och leva med S och barnen..Våra tre E´n,ska bli underbart. Ebba Evelina och Emil :)

Blir de en till någongång så måste vi hitta ett namn på E....:)

Emmy,Emelie,Emilia (tjejnamn finns de mkt av...) men killnamn!? typ Elias,Elis,Eric,Edvin,Eldin, (men de är inte så fina)  =/....Sen har ja ett favorit namn, och de är MILLY..jag älskar verkligen det namnet....så blir det en tjej så kanske de blir MILLY i andra namn=)

Vi får se,vad som sker!?:)...


Ne ni nu ska ja ta och göra mig klar för att snart ska ja dra ner till Birsta,sen så ska ja åka lastbil med älsklingen i dag igen!:) Längtar iaf till ikväll,hur mkt som helst ska ni veta!!!<3

Älskar Dig S,du får mitt liv att kännas så lätt!!!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards