ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Helena - 8 oktober 2010 15:14


...PÅ arbetsförmedligen på den där informationen..


jag blev lite klokare än innan,och de känns skönt att äntligen ha varit där.

Efter den träffen åkte jag till Eon parkeringen och ringde till barnens dagis i Norsjö och de  pratade om flickorna och så! Jag är så glad ändå att de hamnade på de dagiset dom är på! Dom är förstående och de är verkligen helt underbara de fröknarna som är där,mer kan ja inte säga!.


Min ångest har dämpats lite nu,men jag har ändå väldigt jobbigt idag..Ebba kom och krama om mig och sa mamma jag älskar dig...då vare svårt,fick bita mig hårt i läppen för att inte börja gråta!


har pratat med älsklingen en heldel idag i telefon och de har varit skönt och höra hans trygga röst i mina öron! Han är verkligen den killen ja vill dela mitt liv med. Han e den som får mig känna mig älskad,han får en att glömma de bekymmer man har för stunden när man är med honom.


Mamma och pappa är ju de underbaraste som finns!..Nu är papperna till lägenheten på skrivna och ja längtar tills den 1/11 även om pappa jobbar borta den veckan ochveckan efter och inte kan hjälpa mig med flytten,och jag har barnen. Men de går nog att fixa..Nackdelen är väl att hyran inte är så liten=/ och ja mår dåligt för att ja vet inte hur ja ska klara de ekonomiskt om ja inte får ett jobb!? jag vill inte sitta hemma,ja vill jobba hur mkt som helst!


livet är kort för att de ska slösas bort för att man mår dåligt. Ja vill göra livet till en "lek" förstå mig rätt,ja vill må bra och inte känna denna press el ångest nå mer. det kommer nog bli svårt men ja hoppas de kommer funka!.


En sak som ja saknat i dag när ja mår såhär är faktiskt mitt singstar!! att koppla upp det och bara sjunga ut..


gud,vad ja längtar tills ikväll då ja får krypa upp hos älsklingen i soffan och sitta/ligga där i hans famn!..de ska bli så mysigt!


With Love//Hellah


 


Säger bara en sak!

Så jävla skönt att TIMRÅ slog Skellefteå IGÅR!!

inte en jävel har hört av sig!!

haha,fegisar!

Av Helena - 8 oktober 2010 09:01


...Har jag en lägenhet.....


från och med 1/11 så bor jag i en 3:a här i Timrå:) Dessutom nära S.


jag är mkt glad för lägenheten kan ja lova!,ska verkligen bli skönt att få flytta till något eget....


Just nu e jag kluven,varför blev de såhär!? Imorgon kommer de bli bra igen,när all ångest lär ha lagt sig...första dagen med ångest kom idag och ja trodde ja skulle slippa de för allframtid,men tydligen inte....

Jag är iaf glad att ja få den här i Timrå och inte i Norsjö!.


Idag ska ja till Arbetsförmedligen på möte,pappa ska låna barnen enstund medans jag är där,han är snäll han som ställer upp i alla väder.

Sen ska ja även ringa barnens dagis uppe i Norsjö,tydligen ska de ha utvecklingsamtal även med mig!? inte för att ja förstår varför när mina barn kommer ha ett dagis här nere sen oxå...då hoppas ja slippa att ha utv.samtal från bägge.


undra vad ja gör om 6 månader? el om 1 år!? Jag hoppas verkligen att jag har ett jobb då. Vill inte va arbetslös,de är så tråkigt så trist att gå hemma.. jag förstår mig inte de som är arbetsskygga. De måste vara ett stort fel på dom!? vi föds för att arbeta och föröka oss typ. Kan säga mkt av den ångest jag har i dag spelar in på detta,med jobb...


gud vad ja e trött och slut,men de blir man av sånt här..ja skulle lätt bara kunna sätta mig i ett hörn här hemma och bara börja tolkböla,men försöker andas bort det,vill inte att mina barn ska se hur jag mår. Just nu sitter de vid datorn och kollar på bolibompa (svtplay).


Älsklingen ringde nyss,han e så underbar att de finns inte ord. Men jag har fortfarande de där trycket för bröstet. Men jag säger då de igen som ja sagt tidigare...jag har hittat världens bästa Kille! Han e verkligen godhjärtad och underbar på alla sätt och vis!....


ne nu ska jag ta och göra mig klar för att snart åka iväg till ARBETSFÖRNEDRINGEN!! fy fan vad jag hatar detta!!...NU VILL JA HA ETT JOBB!!!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards