ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Helena - 31 oktober 2010 15:22


...mina prinsessor nu...


ni anar inte hur mkt ja ha saknat dom,att få krama om och pussa på de idag gör hela mig hel! Jag mår så bra nu att ni anar inte. Alla bekymmer i världen är som bortblåsta,bara jag har min barn....Och även älsklingen+Lillen såklart!=)


ni är nu min "familj"..Och ja njuter verkligen utav det.


kan säga att min älskling fick mig att falla itårar idag,med ett sms med en låt som han skrev: Det här är till dig älskling..Puss.

jag lyssnade på den,och tårarna bara forsade...han e underbarast..


When i see your face

there´s not a thing that i would change

cause you´re amazing

just the way you are

And when you smile

the whole world stops and stares fore awhile

cause girl you´re amazing

just the way you are...


han hade suttit i traktorn en dag och lyssnat delar av den och tänkte de där är ju Helena..Hmm,haha,söt unge!..Älskar dig!


fick reda på en sak idag som gör att ja blir ganska irri,men orkar itne lägga energin på det. jag tycker denna person ska tänka sig för jävligt ordentligt nu!...


Livet annars rullar på och väldigt bra nu när jag har mina prinsessor <3

Och även älsklingen vid min sida,även om vi bara ses när ungarna har knoppat!=)


With Love//Hellah

Av Helena - 31 oktober 2010 08:15


.....ska vi nu ha i våra klockor,har du ställt tillbaka klockan 1 timma!?...


Idag ska ja få träffa mina barn igen,och få rå om dom i 14 dagar igen,jag saknar dom som tok,drömde om dom i natt..men drömde även annat.. Varför kan ja inte sluta drömma!? el drömma och slippa komma ihåg drömmarna!?...


Idag är det en solig dag och verkar vara en helt fantastisk dag!:) Så vem vet vad vi ska hitta på när vi kommit hem!? kanske dra en veva till någon lekpark och leka!? ja vi får la se vad som sker!?=)


Timrå grabbarna förlorade mot Djurgården igår även=/..Vad håller de på med!? el varför säger ja så,man ska inte klanka ner på dom!..Tänker inte ställa mig själv med klubba och puck,de tycker jag att de får man göra om man klaga på TIMRÅ!..


Livet är underbart med min älskling,var dit igår och myste...de va verkligen behövligt efter en jobbig dag igår. jag måste verkligen lära mig att ta åt mig allt han säger oxå så blir de nog bättre!?=) El va tror ni!?=) haha..


Var ju med min älskade svägerska igår även,vi var på Butiken Liten i Timrå och kollade,köpte inget men vi va mkt "nyfiken" på hur dom fått det, Älsklingen åkte dit efter vi varit där för ja ringde och sa att dom hade billiga täckbyxor till lille E.. Och han köpte ett par!=) Jättefina!:)..

Sen drog jag,mamma,pappa,Paula och Wiggo till Bilbolaget för att provköra den där Nya Mondeon=) Och för besväret fick man två biobiljetter..=)Så nu har ja två, en till mig och älsklingen och Paula har två till bror och hon!=) vi har pratat om att vi ska gå på bio tillsamman,de skulle verkligen va roligt!=)..


Oj vad ja längtar efter älsklingen,de va en jobbig natt men mkt vaknande..fattar inte vad som e fel. Kan säga att jag börjar va less på drömmar!..


Nu blir det att dra iväg och hämta barnen snart!=) 34 min kvar till avfärd!<3


Älskar dig S! Du och Barnen är mitt allt,de bästa som finns!

Tack för att jag få ha dig i mitt liv. <3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards