ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Helena - 11 oktober 2010 22:32



.....Super lycklig....


Tillsammans med min älskling....Jag trodde inte kärlek var så här....

Jag trodde inte de skulle kännas så här bra,jag är verkligen chockad!..

Allt har känts så magiskt sen den dagen vi träffades första gången. Och vi har endast varit ifrån varandra 4 dagar på den tiden vi varit tillsammans. Dom 4 dagarna var de jobbigaste ja gjort i hela mitt liv ska ja tala om för er!


den tryggheten jag känner med honom är en känsla som inte går att beskriva. Jag kan säga att ja kan ligga i sängen här hemma utan att somna på flera timmar,medans när ja e med honom behöver ja typ bara lägga mig i hans säng/soffa el ha han brevid mig så somnar jag på stört.


Ligger nu och lyssnar på mina barns andetag,gud vad ja kommer sakna de på lördage efter att vi har lämnat över dom till sin pappa.. visst dom kan reta gallfeber på en men man älskar dom oavsett hur mkt som helst<3 Barn är verkligen magiska! Jag älskar Ebba,Evelina och Lillprinsen Emil <3 och även min älskling dådå!=)..jag längtar tills den dagen vi delar våra liv tillsammans dygnet runt...ska bli så härligt..


Jag älskar dig S!


With Love//Hellah

Av Helena - 11 oktober 2010 15:23



......11/10 2010......


Idag har vi myst,varit på Ikea igen och äte lunch med älsklingen!..Mysigt är det,gud va ja e glad över att ha han i mitt liv.


Efter det åkte vi en sväng till barnenshus och kollade lite,där blev de målarböcker och en high school musical skiva!=)


Ni anar nog inte hur mkt ja håller på att räkna ner!? Idag är de bara 6 dagar kvar tills jag och älsklingen få rå om varandra helt själva i en hel vecka,efter det så har ja en hel vecka som ja ska va här hemma och sortera och fixa en massa med alla saker,kolla vad som ska kastas och va kvar.


Sen veckan efter på måndagen så är de dax att få lägenheten!<3 jag längtar inte lite kan ja lova!


Evelina hon vaknade i morse med igenklibbande ögon igen och snorig som bara den!=/ NÄR SKA hon få BLI frisk!?...ja börjar bli irriterad,försöker så mkt som möjligt att inte åka iväg så hon blir dålig,men hon va ute en stund igår och idag är hon dålig igen....=/


Älsklingens lillprins är inte heller så pigg,han hade hostat igår väldigt mkt..hoppas lillprinsen även han blir bättre snart.Fick reda på att de skulle byta på söndag nästa vecka så nästa söndag så får ja mysa med älsklingen till veckan efter <3 gud så mysigt...ja längtar inte lite vill ja lova! Synd bara att dagarna går så sakta!=/


Jag är fortfarande nöjd med min klocka som ja köpte förra veckan!=)..Känns skönt att ha klocka både på mobil och på armen!=)


Gud,undra vad som ska ske i veckan!? ja orkar inte bara sitta hemma..hoppas Evelina blir kry snart så vi kan ge oss iväg på lite galej!=) va ute m.m


Ne nu ska ja ta och hitta på nått vettigare än ligga här...*suck*


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards