ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Helena - 6 oktober 2010 15:04


....Klocka har jag införskaffat mig idag...


Fick pengar av mamma och pappa när ja fyllde år som ja skulle få köpa en klocka för så det blev denna:



  

 498.- kostade den inte alls så farligt tycker jag!=)

inte för att passa tiden iaf!:)

Jag är mkt nöjd med den:) Fast jag tror jag ska försöka ta bort en länk till på den!?


barnen fick oxå en varsin klocka för 75 kr:) dom var jätte fina de va med prinsessor och hästar på!:) mammas älsklingar ville ju oxå ha en klocka när mamma köpte en!:)


innan ja köpte klockan så åkte jag och barnen till Ikea och åt lunch!:) De blev köttbullar och potatis:) gud så gott de va och de som var de bästa var att älsklingen åt med oss,oj vad ja blir glad av att ha han nära mig.

Trodde ju inte han och ja skulle kunna ses idag eftersom han skulle hjälpa till med en flytt men så blev det inte <3 gud så glad jag blev när ja fick reda på det!:) Jag får bara mer tid med Älsklingen!


Ne nu ska ja snart ta och göra klar barnen för att åka och hämta mamma på jobbet!=) Idag slutar hon halv 5 i morgon slutar hon 4. :) och imorgon ska ja på hockey med älsklingen fattar ni hur lycklig ja är med denna kille!? jag kan inte få nog utav honom,han e verkligen beroendeframkallande!=)



Älskar dig S.J <3


With Love//Hellah

Av Helena - 6 oktober 2010 09:42



.....Är det idag,och vädret är dåligt....


Vad ska jag och mina busungar hitta på idag då!? Vet faktiskt inte..

barnen är ju förkylda,Evelina har ju varit dålig hela tiden. Med hosta,snorig,ögoninflamation..Och i natt har Ebba hostat som en galning. =/

Så de blir nog att vara inne idag,och bara hämta morsan på jobbet.


Igår var en riktigt myskväll, Älsklingen kom hit och vi åt middag =) Sen såg vi alla hockey,utom barnen då *ler* dom satt i lekrummet vid datorn och sen fick de duscha!:) är så glad över att mina barn och S kommer så bra överens.

Han kommer bli den bästa extra pappan som finns! Evelina hade svårt att sova i går,Så han gick till sovrummet och satte sig och sjung en gonattsång för henne tills hon somna.. Hur underbar är han inte!? jag är så LYCKLIG älskling för att du kommit in i mitt liv!


Haha fick ett klartecken igår att en person hade skaffat tjej..haha,säger bara det vad har ni gemensamt!? lite väl stor åldersskilnad kanske!?..men men:) Lycka till,inte för att ja tror de kommer hålla. Eftersom ja själv varit i ett sånt förhållande där de e en som va mkt äldre än mig. Men de är större åldersskillnad på er. de är svårt att hålla ihop,de är lätt man växer ifrån varandra och att den yngre söker efter att prova annat. Men ja håller tummarna för att ni håller ihop,för ja vet att ni båda är två otroligt fina personer.


Var ju och kollade på lägenhet igår, en 3.a  som ligger på ett bra ställe. Även om ja hellre hade tagit en tvåa men de va redan bokade,så ja hoppas de som bor i 3.an flyttar ut så fort som möjligt, typ 1 november el något så man kan flytta in. <3 det blev på  bryggargatan. Nära älsklingen,sen så bor även älsklingens mamma och syster på samma plan:)


Imorgon är det Torsdag och jag + Älsklingen ska på hockey :) så mysigt,älskar att gå på Hockey med honom. Mamma har lovat att va hemma med barnen <3 världens bästa mamma har jag. Pappa är ju i Tranås och kommer hem i morgon natt,min bror fick ta biljetterna till sittplatserna,så han och hans tjejs söta son Elias ska gå på matchen=) och jag ska få gå på matchen med älsklingen <3


Du är allt jag någonsin önskat

Du är allt jag någonsin drömt

Du e den som får mig minnas

Alla drömmar jag ha glömt

Du e den som får mig att hoppas

Du e den som får mig le

All min kärlek får du bära

Hela livet vill jag ge....


För du är där när ingen ser mig

Du är där när stormen yr

Du är där när natten skrämmer

Du är där när dagen gryr

Jag vill alltid ha dig nära

När som åren växt till år

Och vad livet vill oss lära

Är att framtiden är vår!..



Åh vad jag är glad över att S kom in i mitt liv och ja kommer nog aldrig att må bättre än med han vid min sida!..<3


ne nu ska ja ta och hoppa in i duschen innan vi ska åka och äta lunch med älsklingen <3...Älskar dig S,du och barnen är mitt Allt,tänk vad livet hade varit lätt om vi ändå hade hittat varandra innan och sluppit den krokiga vägen!=/


With Love//Hellah


 

Ovido - Quiz & Flashcards