ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Helena - 10 oktober 2010 18:10



......Den 10 Oktober 2010.....


Är det idag och denna dag har gått så ofantligt fort,jag och älsklingen gick inte och la oss förns kl var runt halv 3-halv 4 inatt och sov till kvart i 1 i morse. Shit vad länge vi sov!:) men skönt var det iaf. Älskar att sova brevid älsklingen,de blir som ett väldigt begär typ,man blir så av slappnad och trygg att ni anar inte hur glad jag är som har hittat honom.


Snart kommer älsklingen hit och myser oj vad jag längtar efter honom även om vi bara varit ifrån varanda några timmar...Undra hur de blir sen när vi varit tillsammans ett tag om vi är så här redan!?=)


jag är lycklig iaf och utan S skulle ja inte må så här bra kan ja lova!...Att jag fick en jobbig dag i fredags hade att göra med att ja hatar att gå hemma bara. Jag vill jobba och får till någon ekonomi och slippa detta. Det är jätte jobbigt att bo hemma hos mamma och pappa,även om ja e mkt tacksam över det. men  jag vill helst bo själv.


Undra vad som händer i veckan!? har inget bestämt faktiskt. Ska kanske iväg och handla lite kläder till mgi själv. har så dåligt om det nu kan ja lova. El så väntar jag tills jaf flyttat så ja kan gå igenom allt som finns nere redan och sen kolla vad ja ska skaffa mig för kläder och så!=)..Men såg att de hade billiga toppar på Ica maxi. 2 för 149 inte alls dåligt har köpt sådana innan redan för 99:- st så jag vet att ja gillar de redan!=) har en grå och en grön och en svart. så vi får se vad de blir =)


Barnen börjar må mkt bättre nu...hoppas ja slipper få tillbaka dom när ja får tillbaka dom nästa gång att dom e sjuka! för ja tycker de är nog jobbigt som de är att gå hemma. Jag vill va ute med barnen typ gå ut till någon lekpark el nå annat med barnen så de slipper va hemma och inne och kanske dessutom göra av med lite energi!=)..


Igår var jag,älsklingen och barnen till Laxodlingen här i Närheter och kollade in hur fiskar hoppade m.m De va riktigt mysigt!=)


        lite bilder sen i går!!=)


  Mammas älskade hjärtan <3



With love// Hellahh


Ovido - Quiz & Flashcards