ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Helena - 22 oktober 2010 14:58


...liten promenad förut...


De blev till vivstavarvskapellet.. och sen tillbaka till B-gatan igen. För att hämta hem handväskan och sen gick jag till mamma och pappa,när jag var på väg hem till mor och far så fick jag ett sms av älsklingen där ja fick frågan om ja va hungrig,och ja hade just tänkt att när ja kommer hem till mamma och pappa så ska ja göra nudlar,de blev inget med det..utan de blev Kina med älsklingen istället i birsta!=)..Och ingen är nöjdare än jag att ja fick åka och äta med min prins!..<3..


De är alltid mysigt att äta ihop med älsklingen. Han är verkligen han ja vill dela resten av livet tillsammans med. Jag tycker de är magiskt att kunna tänka så!:)..Det är nästan så jag kan tänka mig gifta mig (hon som varit emot giftemål sen hon föddes) Kan iaf ha de i tankarna att hon kanske en dag vill..men inget som ja tänker så mkt på nu!:) NU vill ja bara leva med min prins och barnen!=) Jag är en människa som lever helst i nuet och planerar inte så stort om mig längre. Det finns så mkt som kan ske på kort tid som man inte tänkt på.


Har även varit iväg med Pappa och fixat ljusen på gravarna. Farmors,mommes och moffes grav. <3

det var så fint på Alnö där farmor ligger...ska lägga ut en lite bilder på hur häftigt de var på blommorna där!:)

  Det är som de skulle va vattendroppar på blommorna!=) jätte fint var de iaf!:)


Hösten/vintern är här och ja njuter av det luften är så himla härlig nu och kvällarna är mörka även om jag är mörkrädd!:)


  Den fina ängeln Fammo har på sin grav...det är 20 år sedan min älskade farmor lämnade jordelivet..  Alldeles förtidigt i en ålder på endast 56 år. <3


Tog lite kort på annat även när vi va och åkte!=)..


     


Bild nr 1: Kyrkan i Skön,vid IKEA där mormor och morfar ligger.

Bild nr 2: Minnes lunden där Hampus ligger.

Bild nr 3: Gravkapellt i Skön.


    Denna utsikt kommer man ha från ett av rummena där ja kommer bo!=)  Och även Östrand kommer jag ha utsikt emot:P...

  Där pilen är där kommer jag att bo!=)


Nu ska ja följa pappa å hämta mamma!=)<3


With Love//Hellah...

Av Helena - 22 oktober 2010 09:26



....Just nu i älsklingens säng...


Kan säga att igår kväll mådde ja betydligt bättre..Men magen var ett dilemma.

Gick och la mig vid 5 och kollade på film hemma hos mamma och pappa, för ja täntke ja skulle sova,kunde inte somna utan klev upp vid 18 och skulle hoppa in i duschen, fick ett sms av älsklingen att han skulle dyka förbi och se hockey med oss:) Glad blev ja som en galning,sprang in i duschen och gjorde mig klar..


Jag är så glad över att jag har han,de va så mysigt att sitta och mysa i hans famn under hockeyn att ni anar inte ja mådde så fruktansvärt bra. De bara var så!:)..jag njöt inte lite av den tiden!:)..Sen åkte vi hem hit till älsklingen och gick och la oss.

Jag älskar att somna i hans trygga famn. Jag mår verkligen som en prinsessa när han e med.


Idag är det en ny dag och än så länge mår jag bra!=) har inga depptankar alls idag!:) och inte heller ont i magen på samma sätt!?=) så kanske man ska ge sig ut i kylan och gå till mamma och pappa!?=) Ja vi får se..känns ju riktigt burrigt ute med -7,5 grader ute och dessutom så finns de ingen snö ute!=) och ja e mega glad över det!...Jag gillar snö,men inte just nu.. Jag tycker de är alldeles för tidigt.. mitten på November,början på december får den gärna komma men inte redan!..


Men med min tur så lär den komma samma dag som ja flyttar in i Lägenheten!?=/...


Åh vad ja längtar efter älsklingen....Han och barnen är de bästa som hänt mig ska ni veta..Jag e så lycklig med honom att ni anar inte hur glad ja är att han finns hos mig....och är "min" :)


Om de inte hade varit så kallt idag så hade ja gett mig ut och farit till gravarna som ja inte varit till på länge. men de är svinit kallt ute så ja väntar tills de blir lite mildare!?..


ne nu ska ja fortsätta lyssna på lite musik,sen så ska ja göra mig klar och gå en liten promenad!:) till Mamma och pappa:) haha vad kan de va? 500 meter!?:P...


Älskar dig S,du är min prins!!! <3


With Love//Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards