ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Helena - 5 oktober 2010 09:12



...blir det att fara runt lite...


vi ska kolla på två lägenheter idag =) får se vad de blir för lägenhet!:)

Ni anar inte hur mkt ja längtar tills att få bo själv igen. Även om de är ganska praktiskt att bo hos sina föräldrar,speciellt för mig som är mörkrädd =)..

Men som tur är så har jag ju älsklingen inte så långt i från dessa lägenheter om ja blir rädd =)..Och att han kan komma och bo hos mig de veckor han inte har Lillprinsen och ja kan bo hos han när jag inte har flickorna!=). Och de är gångavstånd när jag ikke ha barn och han har lillprinsen!=) så de blir perfekt.


Gu,va jag mår bra här nere..Ni anar inte hur bra jag mår genom att bo i Timrå. Jag har nog inte mått så här bra på 7 år. Att flytta till Norsjö var ett misstag,även om vissa saker vill ja inte välja bort. Som barnen tillexempel men de finns mkt som ja  skulle vilja ha ogjort,som att ens haft tanken att bo där uppe. Förlåt,men de känns som de 7 åren ja bott där så var de mot min vilja. Efter ja vart med barn med ebba och fick henne så vare ju inte bara att ge sig iväg heller. Sen kom evelina..Då känner man att man måste bo kvar där. Men jag e glad att ja tog mig ur den onda cirkeln och gick den vägen som gör att jag mår bra! (Hoppas ni förstår hur ja menar?)

Och hade ja inte haft mina barn när ja separerade med D vet ja inte hur de hade gått. Och sen,mina barn förgyller mina dagar så mkt att ni anar inte. Utan dom skulle ja nog inte vara den tjej jag är i dag.


Jag har då sagt det,jag ska inte ha några fler barn på många år. och de kommer jag att hålla. Jag känner inte att skaffa en till på flera flera år, om ja ens vill ha en till.. När ja ser småbebisar så vill ja gärna ha en till. Men är de värt Paniken!? är de värt att må dåligt igen!?..........inte för att ja tror ja skulle må på samma sätt med S som med den andre. För S är äldre och betydligt med mogen!..Men ja är ändå rädd att få den där deppen....Som inte många såg! Mina föräldrar såg den väldigt väl. Därför ville de att ja skulle komma hem ofta.


Livet tillsammans med S har ju redan börjat och ja vill aldrig avsluta det,och de låter så skönt när han känner desamma för mig. Vi kan prata som vuxna människor med varandra,utan att någon blir sur. Vi kan på peka saker utan att börja skrika åt varandra.. Denna kille är vekligen min drömkille och som mamma sa idag att ja ska hålla hårt i denna kille. Han har hjärtat på rätt plats.

Allt känns så skönt och sen känns de verkligen som vi är menad för varandra...

men som vi sagt,nackdelen är väl att vägen hit har varit krokig!..Att vi inte fann varandra tidigare..typ för 6-7 år sen:P haha..


Just nu och ja tror även i framtiden kommer ja älska mitt liv,och må riktigt bra med S...S är min drömprins,han verkligen är en person som jag sökt efter.


Ikväll så kommer älsklingen hit och ska äta middag med mig,mamma och barnen <3 sen så ska vi se på Djurgården-Timrå på tvn:)...de kommer bli mysigt. längtar redan tills kl slår 4 så man får åka hämta mamma på jobbet och att älskligen slutar även han att  jobba då!:) Men mysigt ska de bli iaf!=)


ne nu ska ja ta och kliva upp och mysa med barnen ännu mer..mammas prinsessor <3



With Love//Hellah.


 

Ovido - Quiz & Flashcards