ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Helena - 7 oktober 2010 14:36



...ska jag och barnen ta och hämta mamma...


Sen blir det middag och efter det så blir det att åka på hockeyn för min och älsklingens del...


gud vad ja tycker synd om älsklingen,de jävlades bara för han i dag =/ önskade verkligen att de inte gjorde det. Han fick äta sin Lunch nu!? hur roligt är det att ha dessutom ett sånt tungt arbete och måste vänta tills halv 3 för att ens få i något i magen!? ja tycker det är sjukt. Jag gillar inte att älsklingen inte äter..ja får så ont i magen när han inte får någon lunch.


idag har min brors tjej Paula varit hit och hälsat på,surrat lite och fikat:) Trevligt som skrutten!=) de måste ju göras om,vi är nog båda lika dana socialmonster!=) så de passar ju oss perfa!=)..


det känns som barnen håller på att bli bättre iaf. men man vet ju aldrig de kan ju sno fort dom där hemska förkylningarna.


Har fått reda på en sak i dag som gör mig så glad att ni anar inte!=) ja hoppar jämnfota så glad är jag!:) Men mer får ni inte reda på!=).


tvättar för fullt här hemma och hoppas att tvätten hinner bli klar innan vi åker och hämtar mamma på jobbet:)


GUD vad ja saknar älsklingen,va riktigt skönt att höra hans röst nyss i

telefon<3. Hans röst får mig lugn,jag är så glad över att han finns i mitt liv att ni anar inte hur mkt de betyder för mig. jag känns mkt lugnare i mig själv när han finns nära mig.


Älskar dig S,jag hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig!!


With Love//Hellah

Av Helena - 7 oktober 2010 08:44


...Och ikväll är de hockey i ladan....


Jag och älsklingen ska gå ikväll och se på Timrå- SAIK....Och där ska TIMRÅ VINNA!..men deras lag har ju borta spelare och då kanske de int blir så bra tyvärr. =( Jag börjar faktiskt bli irriterad på domarna + mkt annat i hockeyn..

Hur mkt fult spel har inte andra lag spelat mot TIMRÅ och inte fått ett skit för det!? Som när Timrå spelade mot Frölunda.  En av Timrå spelarna blev ju Slagen i ryggen ett X antal ggr utav en frölunda spelare och gjorde idioterna något åt det? NEJ!...och sen när dom står och ser på! JÄVLA BÖNDER säger ja bara!


gah,gud så trött jag är..har inte sovit mkt i natt...kom hem från älskligen vid halv 1,fick börja med att byta i Ebbas säng...hon hade kissat ner sig utan att ens vaknat,mammas lillfis!..Sen startade allt..Evelina vaknade och fick sova brevid mig..men lätt i en 80.is säng!? hmm jag tror inte det!:P så ingen av oss somna typ...man sov små stunder..Tillslut la ja hon på bröstet och då sov vi betydligt bättre,sen la ja över hon till sin säng...När ja vaknade hade hon oxå kissat ner sängen så de va bara upp och byta...Sånt som händer..och de hände mkt nu när bägge inte mår så bra!=/ Ebba sover så hårt när hon e krasslig att de händer lätt olyckor..


Idag slutar mamma 4 för att jag ska iväg på hockeyn och hon ska passa flickorna! Gud vad gla jag är att ja har mina föräldrar...Jag hade inte sagt nå om att ja ville gå på hockeyn men i helgen så sa mamma att vill du gå på hockeyn så gör det,jag är så gärna hemma med barnen...Åh hon e så snäll.

Jag älskar mina föräldrar väldigt mkt.


Sitter och messar med älsklingen,och ja längtar verkligen mega mkt efter honom hela tiden. Han får mig att känna mig trygg och verkligen må superbra! Jag önskar att fler fick uppleva det ja upplever,ja vet att de finns för många skitskallar till killar än underbara killar som S. Men S är min och jag e superglad över det!=)


Ne nu ska ja ta och mysa ner mig i sängen en stund till,barnen ligger och ser tv. Och ja ligger med datorn i knä:) dåligt väder är de ute oxå=/ så idag blir de en lugn dag hemma. tror de behöver det faktiskt...



Älskar dig S,Du är mitt allt...<3


With love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards