ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Helena - 15 oktober 2010 15:33



...man köpt 180is säng och sängram på jysk idag...


madrasser m.m 5000:- och sen sängramen 2,200 kr.

Madrasser är fan inte billigt för 5 öre,de är sjukt vad de ska kosta. Jag köpte nu lite dyrare madrasser även om de va på annons och kampanj så kände jag att hellre ge 5000:- för ett par madrasser som ja inte får dålig rygg utav än madrasser för 3000:- som ja har jätte ont utav att ligga lika mjuk som ja hade min 120:is..känns inte som ja vill ha de så.

Sen känns de bra att köpa ett par madrasser för 5000:- när de isjälva verket skulle kosta 7.299:- Så detta blir bra,ja får köpa en bäddmadrass senare när jag har råd som är över hela sängen,nu var sängarna viktigare och då var de delad bäddmadrass. Så någon får ligga i skarven tyvärr älskling:P..

  Så ser själva madrasserna ut,..tror de kommer bli bra iaf=) Plus B50 Dream heter dom!..(och de är resårmadrass + bäddmadrass) :)


Sängramen fick jag av mamma och pappa,den va mkt fin!=)

Sängramen kostade 2,200:- på kampanj och den kostade 2,699:- innan.

Gillar den verkligen tyckte den va mkt fin..


  Så ser den ut!=)..Hoppas ba den passar bra in i min nya lägenhet=)..annars får ja väl prata med hyresvärden så kanske man får måla väggarna i sovrummet:P haha..


ne undra vad ja nu ska hitta på..ligger i soffan och fördriver tiden lite..barnen är busiga som aldrig förr...*suck* Trött är jag som bara den och sugen på mat !=)...Blir pölsa idag och potatis..de ska bli så jävla gott!!=) MUMMS!..


With Love//Hellah

Av Helena - 15 oktober 2010 09:00


...ja exakt så far mina tankar idag...


ja och på allt och ingenting faktiskt..de känns verkligen konstigt idag.


låg och kollade på kort när flickorna va liten,de kom några tårar i ögonen och de blev snyft snyft väldigt mycket. jag vet inte hur jag ska ställa mig till allt detta och förstå varför de blir så!?..är det för att ja känner att ja inte minns ett smack från då någon av dom va liten!? jag har förträngt de mesta förutom när dom låg på mitt bröst och skulle sova!..men runt omkring!? vart är dom minnena!?...det känns som de är bilder som ja inte ens kommer ihåg vissa att dom ens är tagen!..Det känns så jävla olustigt,om ni förstår vad ja menar!?


de känns som de 4 senaste åren är borta!?.. varför blev de så!?


Sätter in lite bilder på mina prinsessor,oj de är en obeskrivlig känsla hur mkt ja älskar mina småtroll. Dom är mitt allt.. De är så skönt att må bra nu för engångsskull och kan ge dom allt jag velat ge dom hela tiden under deras uppväxt som inte gick att ge dom i Norsjö...


Sätter ut lite bilder...


     

bild nr 1: Evelina endast 2 timmar och 29 min.

bild nr 2: Evelina är på Careta för första gången,då vi skulle tacka för hjälpen.

Bild nr 3:Efelinas första resa ner till Timrå.

           

Bild nr 1: Evelina ser på tv..

bild nr 2: Evelina på dåligt humör,och vill inte sova.

Bild nr 3:en harmonisk bild på mitt lillhjärta när hon sover <3

Bild 4: när Evelina sitter i sin Kolikgunga,den hon älskade och somnade i oftast.

Bild nr 5: Evelina 2 månader..

Bild nr 6 : Evelina är hos en kompis och blir fotad..I april samma datum som bild nr 5.


         

Bild nr 1: Ebba i september 2006

Bild nr 2: På mig och Ebba juni 2005

Bild nr 3: Ebba 5 månader hon älskade att ligga i tvättkorgen medans jag vek tvätt. hon somnade där ett ex antal ggr=)

Bild nr 4: Ebba 3 månader gammal

Bild nr 5:Ebba nästan 5 månader..


  Detta är Evelina lite mer än ett dygn gammalt för att va exakt 29 timmar och 33 min gammal på detta kort..Mammas lillskatt..



Oj vad ja saknar denna tid,som ja inte minns så bra,ja önskar verkligen att ja minns mer än vad ja gör tyvärr=/ Hoppas ja får uppleva detta igen med ett spädbarn i min famn så ja får kanske försöka minnas det mer och inte hamna i samma som med Ebba och Evelina..att ja inte minns=(....Älskar mina prinsessor så mkt att ni anar inte hur mkt.


With Love//Hellah.

Ovido - Quiz & Flashcards