ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Helena - 2 oktober 2010 20:32



...mamma hjärtat helt igen...


Idag fick ja hem mina prinsessor igen <3 gud så skönt det är att ha sina älskade flickor hemma igen. Har längtat så mkt efter dom. Mitt hjärta är halvt när jag inte har mina prinsessor.


hade även älsklingen här på besök ikväll under matchen,de va så mysigt att se hur barnen lekte så bra ihop,det var Ebba,Emil,Evelina och lilla söta Viggo :) Så de va barnstarkt här hemma hos mor och far =) Sötungar,oj vad ja e glad över att de alla 4 finns i mitt liv,även Elias Viggos storebror. och sen att få mysa lite framför tvn med älsklingen va hur härligt som helst,shar ju saknat han hela dagen!


men resan från Junsele gick super bra,vi sjung och hade oss..morfar spelade Amy diamond väldigt högt och barnen skrattade och diggade och sjung som aldrig förr!=)


Nu är ja förbannad,ja trodde de va för en sak,men de var de inte..detta kommer få sina konsikvenser bara så du vet!...



älskar S.J och barnen så mkt...ni är mitt allt....<3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards