ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Vintertid...

Av Helena - 31 oktober 2010 08:15


.....ska vi nu ha i våra klockor,har du ställt tillbaka klockan 1 timma!?...


Idag ska ja få träffa mina barn igen,och få rå om dom i 14 dagar igen,jag saknar dom som tok,drömde om dom i natt..men drömde även annat.. Varför kan ja inte sluta drömma!? el drömma och slippa komma ihåg drömmarna!?...


Idag är det en solig dag och verkar vara en helt fantastisk dag!:) Så vem vet vad vi ska hitta på när vi kommit hem!? kanske dra en veva till någon lekpark och leka!? ja vi får la se vad som sker!?=)


Timrå grabbarna förlorade mot Djurgården igår även=/..Vad håller de på med!? el varför säger ja så,man ska inte klanka ner på dom!..Tänker inte ställa mig själv med klubba och puck,de tycker jag att de får man göra om man klaga på TIMRÅ!..


Livet är underbart med min älskling,var dit igår och myste...de va verkligen behövligt efter en jobbig dag igår. jag måste verkligen lära mig att ta åt mig allt han säger oxå så blir de nog bättre!?=) El va tror ni!?=) haha..


Var ju med min älskade svägerska igår även,vi var på Butiken Liten i Timrå och kollade,köpte inget men vi va mkt "nyfiken" på hur dom fått det, Älsklingen åkte dit efter vi varit där för ja ringde och sa att dom hade billiga täckbyxor till lille E.. Och han köpte ett par!=) Jättefina!:)..

Sen drog jag,mamma,pappa,Paula och Wiggo till Bilbolaget för att provköra den där Nya Mondeon=) Och för besväret fick man två biobiljetter..=)Så nu har ja två, en till mig och älsklingen och Paula har två till bror och hon!=) vi har pratat om att vi ska gå på bio tillsamman,de skulle verkligen va roligt!=)..


Oj vad ja längtar efter älsklingen,de va en jobbig natt men mkt vaknande..fattar inte vad som e fel. Kan säga att jag börjar va less på drömmar!..


Nu blir det att dra iväg och hämta barnen snart!=) 34 min kvar till avfärd!<3


Älskar dig S! Du och Barnen är mitt allt,de bästa som finns!

Tack för att jag få ha dig i mitt liv. <3


With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards