ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

har fått hem...

Av Helena - 31 oktober 2010 15:22


...mina prinsessor nu...


ni anar inte hur mkt ja ha saknat dom,att få krama om och pussa på de idag gör hela mig hel! Jag mår så bra nu att ni anar inte. Alla bekymmer i världen är som bortblåsta,bara jag har min barn....Och även älsklingen+Lillen såklart!=)


ni är nu min "familj"..Och ja njuter verkligen utav det.


kan säga att min älskling fick mig att falla itårar idag,med ett sms med en låt som han skrev: Det här är till dig älskling..Puss.

jag lyssnade på den,och tårarna bara forsade...han e underbarast..


When i see your face

there´s not a thing that i would change

cause you´re amazing

just the way you are

And when you smile

the whole world stops and stares fore awhile

cause girl you´re amazing

just the way you are...


han hade suttit i traktorn en dag och lyssnat delar av den och tänkte de där är ju Helena..Hmm,haha,söt unge!..Älskar dig!


fick reda på en sak idag som gör att ja blir ganska irri,men orkar itne lägga energin på det. jag tycker denna person ska tänka sig för jävligt ordentligt nu!...


Livet annars rullar på och väldigt bra nu när jag har mina prinsessor <3

Och även älsklingen vid min sida,även om vi bara ses när ungarna har knoppat!=)


With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards