ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

en dag med många....

Av Helena - 26 november 2010 11:31


....Tankar...


det gör ont,det känns som hjärtat gått mitt itu...

jag vet inte varför,men just nu känns de som hela hjärtat har gått i tusenbitar.

Jag har alla jag älskar runt om kring mig men ändå känns jag ensam i detta,jag vet inte varför och ja vet inte hur jag ska komma ur detta..jag vet inte vad ja ska säga el skriva för att ingen ska misstolka el dessutom ta avstånd utav mig....


När jag inte har mina barn så känns ja så ensam att de finns inte ord som kan beskriva det. jag känns inte som en mamma.

men längtan efter mina barn är otrolig stark och ja vill va med dom hela tiden.




En kompis skrev att hon hittade denna idag,eftersom hon gillar Forever young. Sj har ja hört denna många och de är många ggr men varje gång jag hör denna faller mina tårar som regnet öser utanför. Jag har slutat lyssna på den eftersom jag har så starka känslor för den. Men idag kunde ja inte låta bli att lyssna på den igen. Kanske inte är den bästa låt att lyssna på när ja mår som ja mår idag.. (men jag älskar denna låt)..


Jag saknar älsklingen att de finns inte ord för hur mkt ja saknar han just nu. Längtar efter att få krypa in i hans famn och bara vara..glömma bort tid och rum.


Inatt har jag haft mkt konstiga drömmar och de va skönt att vakna upp i älsklingens famn i morse.

jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag har dessa drömmar, det är så skönt när man sover med älsklingen och man känner han bredvid mig när jag haft dessa drömmar och inser att de bara är drömmar.



Mitt liv fortsätter med el utan mig de närmaste dagarna.. På söndag kommer va en jobbig dag för då vet man att allla ska på skyltsöndan och mina barn e inte hos mig och jag känner inte för att gå på den själv. Imorgon är de hockey,jag funderar på att gå för att ha något annat att tänka på och dessutom få umgås med älsklingen,Anna och alla som är på hockeyn.


Men jag vet inte hur ja kommer må!? och ja vet inte hur ja kommer klara det!? just nu så känns de bara som att en sak är de rätta och de är att dra täcket över huvudet och inte komma fram förns allt är över,men de är inte heller rätt.


Här hemma ser de förjävligt ut nu,de märks att ja inte mår som på topp..jag hoppas att ja hittar gnistan igen.........



2002-04-22 är ett datum som gnager i mitt minne,en sak som kommer gnaga resten av livet. Jag ångtar de inte men jag önskade att detta tillfälle hade kommit en annan del utav mitt liv så jag hade kunnat göra på ett annat sätt...<3


Och om ja tänker tillbaka på skolan så minns jag hur de kändes att komma tillbaka. Alla som tittade på mig och de flesta visste vad som hänt och ändå trodde ingen på mig. inte ens dom som var ens "närmaste",sa till andra att de inte trodde mig förns ja en dag bröt ihop i klassrummet.

orkar inte skriva mer nu...


Livet är verkligen en berg och dalbana.

Jag är lycklig över att jag hittat den kille jag vill dela livet med. Jag är lycklig över att ha två barn och en bonusson som är välrdens sötaste. "våra tre E´n"..


Idag känns de som att ja inget mer än annat skulle vilja ha ett till barn. Men de ändras fort. Allt har mkt på de som snurrar i mitt huvud att göra.Sen självklart vill jag ju ge älsklingen ett till barn om han vill ha ett till.Men som sagt inte än på några år.


Jag älskar dig Stefan!,du och barnen är mitt allt <3


With Love//Hellah




 
 
Ingen bild

Erika

26 november 2010 13:15

Har själv haft vissa datum jag fastnat i och grubblar och undrar hur det skulle ha varit... Väldigt mycket sådant... Men snälla, för din egen skull, sluta! Du spiller så mycket tid på det som varit så du missar det som händer nu. Tvinga dig till att sluta grubbla. Sluta lyssna på det som du vet gör dig ledsen. Umgås med de som ger dig energi. Gör saker som ger dig energi. Materiella ting ger verkligen inget längre lycka, så börja snåla istället och njut av upplevelserna :) Hoppas det blir bättre för dig (och allt detta var verkligen tänkt som en pepp, inte moralpredikan) Erika

Helena

26 november 2010 13:50

Tack Erika.
jag försöker ofta att sluta grubbla. Det som betyder något för mig ligger närmast hjärtat och livet går vidare men att inte ha mina barn hos mig gör mig halv,jag mår inte bra utav det.Just nu håller ja på en massa här hemma och ja känner bara att ja orkar inge mer...ja vill bara lägga mig ner och skita i det. Ja tog de som en pepp och inte moralpredikan!=) Jag ska försöka lägga allt på en hylla,men de känns som den hyllan kommer att rasa när den blir för tung..//Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards