ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Då har man....

Av Helena - 26 november 2010 16:42





.... pratat med AF idag...Och de kanske blir att man får en utbildning av dom.

ja vi får se dom skulle iaf sätta mig i kö på denna utbildning. Så vi får se vad dagarna framför har att erbjuda.


Ikväll blir de mys med älsklingen och hans söta lilla E..Det går inte med ord att beskriva hur jag känner när jag får vara i närheten av min älskling. Jag njuter fulla drag utav att få vara med honom. jag längtar tills den dagen då jag och han bor under samma tak med alla barnen,nog för att de är LÅÅÅÅÅNGT dit,men önska och längta får man väl göra!?=)...


En dag som denna skulle ja faktiskt velat ha en katt.........el en hund,de spelar ingen roll...bara ja hade någon att mysa ner mig i soffan med och bara vara..jag saknar den tiden med mamma och pappas katt, när man kom hem så välkomnade hon en,när man skulle sova så låg hon på ens huvud och kurrade..Ja saknar även Max som är i Norsjö hos Jesper. En otroligt fin och go katt är vad han är.

bara jag får göra ett test så får vi se hur de ligger till sen och om ja kan införskaffa mig något djur. (Hamstrar,marsvin,kaniner är osm bortblåsta) Eftersom dom har hö. som jag inte tål. En pippi är inte så rolig att ha. Har haft 4 st underlater.

tre hamstrar har ja även haft,två som barnen hade och sen en som ja hade som barn. Kaniner har ja haft 4 st. marsvin har jag haft ett. Och de var Ted,min älskade lilla söta prins..Den vackraste som fanns var han. Den som man kunde mysa med prata med och verkligen gosa ner sig i. Synd bara att jag nu är allergisk emot hö,annars hade ja inte tvekat en sekund med att köpa ett Marsvin.

Jag tackar de där förbannade magsåret för alla mina allergier.


alla frukter förutom banan och vindruvor tål jag.

Nötter är helt och hållet att glömma även om ja skulle tåla någon enstaka så ska ja va försiktig.

Ägg,mjölk (laktos).

alla sorters rödabär,röd saft m.m

Citrusfrukter av alla slag,apelsiner,mandariner,clementiner,citron,lime.


..

Hö,Häst,Kvalster,Timotej,Pollen i allaslag m.m


ja ni där har ni inte ens hälften av allt ja inte tål. Men känns som ja inte orkar sitta och skriva ner det helt i onödan.. Ska begära ett nytt test nästa gång jag ska till läkaren. Vissa grejjer kan ju bara vara för att jag har haft magsåret som gjorde utslag, men Ägg och Mjölk är en sak som ja verkligen inte tål hur mkt jag än vill tåla det. Ägg älskade jag innan..men får välja bort det p.g.a allergin.


jag kan ju även tacka Magsåret och allergin. jag har ju tappat 24 kg. Kanske inte rätt sätt att tappa vikt på men kan säga jag e ganska noggran med vad jag äter om man säger så!=) Och där av så går ja inte upp ivikt heller. jag kollar ofta va som finns i  innehållsförteckningen. och ser där om ja tål de el inte.


Det är helt otroligt det finns faktiskt ganska mkt som man kan äta  i dagsläget som inte har något med laktos el ägg i!=) Och det är ju faktiskt helt otroligt förr fanns de inte så mkt.


Ne nu ska jag väl ta och kolla runt lite här innan ja ska börja bege mig hem till Älsklingen och hans söta lilla guldklimp E =)...


Älskar dig Stefan<3


With Love//Hellah


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards