ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Lördag......

Av Helena - 27 november 2010 09:21



ja det är det idag....

Idag skulle vi ha hämtat mina skatter,men så blev det ju inte...


Inatt har ja vaknat till och från hela natten hört minsta lilla ljud i huset...(det är jobbigt när man e van att somna i en tryggfamn och inte göra det och vara mörkrädd på det)..Kan ju säga att jag sov med alla lampor tända här hemma.


Vaknade mitt i natten av magknip även...skoj!? trodde min mage hade slutat med sådana fasoner,men tydligen inte....Hade magkrampfall i si sådär 1½ timme. Skönt? ONEJ!...de är bland de värsta man kan ha.

Då jhar jag hellre magsjuka för de går då över när man fått kräkas el aldra hållet..Men detta ligger bara och gör ont,de går inte ens att göra nått åt det utan man får ligga som en ostkrok för att de inte ska göra för ont.

Men jag ska inte klaga ett dugg,jag har inte haft problem med magen på ett väldigt bra tag och ja är mkt nöjd över det. Så något återfall kan ja faktiskt med. Det var värre när jag hade dessa varje natt el typ hela dagar och nätter..kan lova att man fick inte mycket sömn och gick som en zombie hela dagarna...


Sitter nu och har nyss klivit ut ur duschen. vaknade runt 6 i morse..har fixat lite här hemma..känner att ja kan inte ha de så här förjävligt om någon skulle råka dyka in här...då skulle ja skämmas ögonen ur mig...Känns inte som ja vill ha den känslan i kroppen. Även om ja inte är riktigt klar så kännde jag att ja behövde sätta mig här en stund!:)...


Saknar min älskling även,igår var de mkt jobbigt att inte sova med honom.Men de är inte så många nätter kvar nu så kan ja sova med honom en hel vecka sen!=)..*underbart*


Ja då är de hockey ikväll då,undra hur det ska gå!? det har ju gått väldigt bra för Timrå dom sista matcherna..Helt magiskt att dom vann över Modo med 5-1 =)Men inte sörjer vi över att dom slog Modo,snarare tvärt om *skrattar*


jag e så nyfiken hur de går för Norsjös Volleybolltjejer,jag önskar ja fick se deras matcher...Det är en sak som ja saknar med Norsjö,det är Volleybollen och innebandyn=/..men man kan inte få allt här i världen el hur!?=)...

jag har de bästa och de är min Älskling + alla tre barnen,mina föräldrar,min bror med familj,mina vänner m.fl...De överväger mkt kan ja lova. Även om jag har vissa stunder jag längtar upp till Norsjö.. Jag saknar jobbet Alla mina arbetskollegor. m.m Men de är mkt som över väger att ja inte ens kommer sätta min fot där uppe igen.Tyvärr är de vissa som förstört mkt och kommer aldrig att förlåta dom heller,även om dom är som dom är. För mkt "tro" sig va bäst finns i dom människorna..Dom gör aldrig fel el något..Då kan dom fan sitta där uppe i urskogen oxå..

Men ja saknar PUMORNA!!..Saknar Sara,Maria,Leena,Anna.L,Anna.B..Sen saknar jag även Fia..men hon bor ju där hon bor=) ännu mer söderut!=)..


ne ni,Idag är de en ganska bra dag...Dagen blir nog bara bättre bara ja får pussa och krama på min älskling!=)..Tack för igårkväll älskling du e Underbarast!!!....<3


Vädret är underbart ute!=) de är så fint,Sitter och lyssnar på Jill johnsson jag tänker tillbaka på förr,men de är länge sen ja kunde tänka tillbaka på förr utan att bli ledsen el må dåligt..Livet kanske börjar ljusna!?...


jag ska ni ta och göra nå vettigare än att sitta här!:P


With Love///Hellah

 

 
 
Daniel Lindström

Daniel Lindström

29 november 2010 13:41

Hejsan! Lite rolig läsning om Norsjö innebandy finns här: www.fromhedenif.n.nu
Fick för mig att vi skulle ha en hemsida. Den är inte avancerad, men förhoppningsvis kommer den att uppdateras ocft och med rolig info..

http://www.dirtyfingers.se

Helena

29 november 2010 13:42

ÅH!=) Tack DANIEL!! du är bäst!=) nu kan ja leva mitt liv här nere men ändå se hur de går för er!! MEEE LIKE ALOT!=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards