ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under november 2010

Av Helena - 3 november 2010 18:34


... skrivit en massa flera ggr om och raderat flera ggr om, jag läser igenom och raderar direkt, vad är jag rädd för igentligen av det ja skriver? Att fel person ska läsa det och känna igen att de är den personen ja skriver om m.m..jag vet inte vad ja ska säga. el skriva så de inte blir fel heller.


Men jag är mkt upprörd för ja tycker att man kan tänka lite själv och säga och skriva som du gjorde idag var ju bara för mkt, ja ville inte bråka ja ville bara påpeka en liten sak,men som vanligt blir en liten sak så jävla stor sak för dig. synd bara att de inte fanns nå annat som va stort på dig annars. *GAH!*


jag saknar älsklingen,vi har setts två ggr idag, han var hit och åt lunch...De blev sallad för mig och älsklingen och för barnen blev det pannkaka!=) Sen så kom älsklingen hit och åt middag då de blev Korv,potatis och morotstuvning!=)

Imorgon ska jag tillaga Lax i ugn,dillpotatis,ris och en grekisksallad till =) de ska bli riktigt gott och älsklingen ska komma hit och äta!=) Efter det så ska vi åka iväg på hockeyn (Timrå-Modo)..=) det ska bli mysigt..


längtar tills på lördag då flytten bär av och även hockey då!=) och då ska Mamma,Pappa,barnen jag och S på hockey!=) *mys*...


ne nu ska ja ta och avrunda här!


Älskar mina barn! Och Dig S så mkt,du är han med stort H som får mig att sväva bland molnen!


With Love//Hellah

Av Helena - 2 november 2010 23:33



.....varför i hela friden denna människa är som den är.....


Att va så nyfiken och dann som du måste va jävligt jobbigt!? Eller har jag fel!?


att prata så mkt skit om en annan människa ger det dig rätt att kalla dig felfri!?

vad i helvete håller endel västerbottenbor på med!?

Jag har gett mig av från Norsjö för att slippa er som pratar skit,tydligen så drar ni på ännu mer då!..Men tack säger jag!..Det är roligt att ni inte har något annat liv att prata om!? jag förstår inte hur i hela friden ni har tid att leva själv så mkt som ni lägger er i andras liv!?......


INAVELSBOR är va fan de är!..Jag drar inte alla över en kam nu men jag börjar bli less....Blir nog att rensa vissa från min FACEBOOK nu!..Norsjö ligger i mitt bakomflutna och kommer aldrig att komma tillbaka,och de är ja MÄKTA glad över!..Och att vissa familjer inte är som dom skulle kan ja fan inte rå för!..


Vilken tur Corso gav någon jävla yngling en rejäl fetsmäll ikväll..Västerbottningarna måste fan få lite käftsmällar dom med..Dom flesta är så falska och så jävla dryga..dom klarar inte få kritik el mothögg så blir dom sura..knappt dom klarar av att förlora ett spel el ens att de klarar av ett skämt..(inte alla dock)....men de finns ett ex antal!..


Men sen finns de underbara oxå!=) Som mina f.d Arbetskollegor,oj vad ja saknar dom ska ni veta!!ALLIHOPAN! Och MIA min lilla solstråle...ja saknar dig så förbaskat mkt att du anar inte!  KOM NER HIT NU så ja får ha en MIA-Dag!=)De finns även andra som e hur mysiga som helst. Pumorna saknar jag och även Johan!=) Och jag saknar att prata med dig W om lite allt möjligt=)..


Men mest av allt så älskar jag att bo här nere!...MIN ÄLSKLING gör allt underbart..Han får mig verkligen att känna mig som en prinsessa!..mina barn är undebar dom med,och ja är så glad över att dom även älskar S,de märks otroligt mkt!..kan även säga att mina barn har inte varit med när vi har pussats el kramats. Och vi har inte sovit ihop så våra barn ser det...VI vill inte dra in barnen i något redan,de är förtidigt..Och ja önskar att de fanns andra som gjorde lika dant! Och inte bara klanka ner på mig!...Och gör saker och ting själv åt helt fel håll!!...


Jag är iaf väldigt stolt över min älsta prinsessa som haft de lite problem med att hålla sig... Men hon har inte gjort på sig alls under den tiden hon varit hos mig hon har gått på toan direkt när hon varit nödig och hon har klarat de galant...kan de va en protest som gör att hon kissar ner sig på andra ställen!? ja man börjar ju funderar när de går så bra annars!?..


ne nu ska ja sova..Nu har ja fått ut lite agg och lite stolthet!=) och även lite kärlek=)..


Jag älskar dig S hur mkt som helst...Och ja älskar "våra" 3 E´n..


With Love//Hellah

Av Helena - 2 november 2010 12:40


...........Julen här........


barnen vill lyssna på jullåtar,och vi hittade en som ja såg på när ja va liten,gud va de ger julmys för tusan bara den som när man va liten!=) ja älskade denna låt när ja va liten,minns att mamma och pappa hade spelat in denna på VHS!=) undra vart det kasettbandet här!:)..





...


jag vet inte vad ja ska skriva idag faktiskt,jag är inte på humör för något i dag,jag känner mig kluven i många frågor som ja inte vet vart ja ska ta vägen med..........Det är bara jag som kan ta tag i detta..jag kan inte ens rådfråga om det. tyvärr..hur mkt ja än skulle vilja..så går det inte...''



En underbar låt som alltid får mig att falla i tårar..livet är underbart med S och barnen.



Alla låtar på youtube som nu har spelats i dag har get mig mkt funderingar,varför kan ja inte bara hålla huvudet högt och leva som jag gör!? och inte oroa mig för allt!? ja har ju int brytt mig tidigare........jag förstår inte va som är felet!? jag önskade att jag hade svaret på det.


Jag älskar dig S,du är verkligen de bästa som hänt mig och barnen förståsss.


You're  always on my mind.

Forever in my heart..

I'll never let you go.. <3 S <3



Shit,ligger här i soffan och inser att de är 3 månader kvar tills min yngsta dotter fyller 4 år...vart tar tiden vägen!? när blev hon så stor?! Och de är 6 månader kvar tills Ebba blir 6 år..ja blir alldeles kall i kroppen, vart försvinner tiden!? Snart är det Jul även och ny år,snart är det år 2011...vad tusan sker!?... men jag är glad över de senaste månaderna 2010 =) då ja fann älsklingen....de är de bästa månaderna på länge som ja upplever nu och ja hoppas att de håller länge!=)


ligger nu och lyssnar på låten som älsklingen skickade till mig....

det är nå magiskt med min älskling......Jag älskar honom väldigt mkt,och ja känner att han är han med stort H.....


När ja ser ditt ansikte..

det finns inget jag vill ändra

för du är underbar

exakt som du är...

och när du ler

hela världen stannar upp och stirrar ett tag

för att flickan, du är underbar

exakt precis som du är.




ne nu ska ja ge upp de här,ja orkar inge mer..vart är min energi idag!? varför vaknade ja på den där sidan och inte den andra sidan!? *suck*


With Love//Hellah







Av Helena - 1 november 2010 13:40

....Är det i dag...


Och denna dag har ja längtat efter..

För vet ni...Idag får jag nyckeln till min lägenhet,jag längtar inte lite mkt men tycker tiden går megasakta..


Jag och barnen tog och åkte iväg och åt Lunch med älsklingen i dag=) jag är nöjd så fort ja får vara med dig älskling<3 jag e verkligen världens lyckligaste..


Så idag får ja ju nyckeln och på Lördag flyttar vi sakerna till Lägenheten,förutom barnens sängar då som åker på Söndagen, för då ska ja och älsklingen fixa lite i lägeheten på Lördag kväll/natt innan barnens sängar ska dit.


Vi ska även på hockey hela bunten på Lördagen!=) Momma,Moffaj,Jag,S och flickorna!=) jag och S kommer stå i klacken som vanligt men Momma,Moffaj och barnen ska sitta på deras sittplatser!=)


Sen på söndagen ska ja och älsklingen fixa lite mer i lägenheten är så glad över att jag har honom!=)..han e verkligen den bästa!...Och folk sa till mig Helena tror du verkligen de är grönare på andra sidan!? Jag säger idag att OJA det är betydligt grönare än tillsammans med D.

Detta förhållande börjar till och med på ett annat sätt än det.

Detta har bara varit positivt förutom min dumma dröm då,men den försvann efter ja fick va med älsklingen!=)


Sitter och lyssnar på låten ja fick av älsklingen,den e skitbra,och han har nog rätt,den är ganska mkt mig..haha..Jag är en ganska självkritisk person som skulle vilja göra mkt förändringar på min kropp,som tex operera brösten,näsan,fetsuga mig m.m....Men nu sen ja träffade Stefan så har jag allt mer och mer börja acceptera hur ja ser ut och ta till mig lite i sänder utav hans komplimanger,när vi började följas så tog ja int emot ett dugg utan han fick höra typ : JO el HUR var det nu IGEN!..el jo men visst. m.m Nu blir ja bara generad och kollar bort!=)..


Livet med dig älskling är de ända jag bry mig om,och självklart ett liv med barnen. Du och barnen är mitt allt och ja vill inte byta bort er för något. Jag har aldrig varit så här lycklig i under hela min livstid,el jo,när ja fick barnen. men inte annars.Nu känner ja verkligen att jag är lycklig,älskad och känner mig betydelsefull för någon.. Och de som gör mig gladast är att de är för dig och ingen annan som jag känner av detta med. <3


men efter vi hade varit och äte med älsklingen så drog vi iväg på media markt där köpte jag Jill Jonssons 3 cdskivor som hon nu har ute (för hon har varit artist i 15 år.


sen drog vi till leksaksaffären och shoppade två små vovvar/valpar med en nappflaska till dom gnyr,skäller och äter "gacka" (välling) Sen snarkar den och rapar :)..Dom lät väldigt mkt så jag ångrar lite att ja köpte dom men barnen gillar dom starkt så då var de ju en bra sak!=)

Sen så köpte jag även sänglinnen till deras sängar med high school musical 100:- kostade det och Ebba min lilla sötis hon sa snabbt till kassörskan .- vetdu,nu har jag snyggare täcke än DU....hon är så go mitt lilla hjärte troll..



ne nu ska ja fortsätta mysa med mina prinsessor innan vi ska iväg och hämta nyckeln till lägenheten som är om 1 timme och en kvart!=) Sen ska vi hämta morsan på jobbet =) Ikväll kommer älsklingen hit,oj va ja längtar efter honom de anar ni inte hur mkt ja längtar...hur mkt som helst..<3


S du är verkligen den ja sökt,du får mitt liv till en mening,jag älskar dig och hoppas på många fina år tillsammans med dig <3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards