ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Bytt mat...

Av Helena - 31 januari 2012 20:06



Och ta i trä så verkar det funka för vår älskade lilla kille och hans mage.

Tack Towe Skoog som tipsade mig om Ersättningen. Det var verkligen guld värt!...


Imorgon hoppas jag på en bättre dag för mig själv. Vaknade upp i morse med huvudvärk och halsont. Och trodde att nu är det kört. Då ligger man i förkylning snart. Men inte då!:-) verkade bara va falskt alarm:-) vad jag vet än så länge. Hoppas på det verkligen så vi kan vakna upp i morgon med vårat nya bättre liv:P


På torsdag åker lillen till sin mamma redan,så då blir de omställt i våran diet:P

Då blir det bra mat hela veckan förutom på lördag då vi ska på Biteline.

Eftersom det är Supporterklubbens jubilemsfirande.

50 år fyller de i år, men ja vet inte om man ska va så stolt över det just nu? Tror inte det iaf.

Då Timrå ligger så långt ner som de bara kan komma typ, Dom ligger ju sist om jag inte miss minner mig helt och hållet?.

Men eftersom Timrå är de älsta  supporterlaget så är det väl lite att fira men de känns ändå dumt att de sker just detta år som det är när det är  som sämst i ligan.  Äldst i sverige= sämst i sverige.


Fick även ett telefonsamtal utav mamma när vi kom hem från Ica Maxi. Att pappa hade varit lite busig idag och köpt ett gåband, så nu blir det att åka dit och gå på bandet ibland=) nerå,ja kommer gå ute oxå..Men roligt är det att dom köpt ett sådant så kan man åka dit och gå där någongång iaf:-)


Men men...funderar sen på att börja göra mig en viktblogg och se hur de går. För då måste ja ha pressen att gå ner. El ja får se. Ja gick ju ner de andra kilorna sist med magsåret så ja ska inte tro att de ska gå lika fort denna gång. För sist var det ju inte utav motion och andra matvanor som gjorde egentligen att ja tappade vikt utan det var ju för mitt magsår och mina kräkdagar..tyvärr...Måste ju ringa till  VC även angående min astma och få en ny Brikanyl och pulvercort. så att jag kan få må bra igen när ja e ute och gå. men mkt är nu p.g.a min vikt tro jag som gör att ja blir tungandad.


ne,nu är det bäst jag avslutar här,har en mkt arg son!..


With Love//Hellah.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards