ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Helena - 9 juli 2013 23:23


Blev det idag...

Eftersom jag haft ont i magen sen några veckor tillbaka å dessutom så har jag haft problem med huvudvärk sedan några dagar tillbax så åkte jag på ett extra besök hos BM med urin å blodtrycks koll. Blodtrycket låg på 137/70 och urinen var UA och blodvärdet låg på 138 så det var oxå bra:-) skönt att veta då toppen på min huvudvärk igår inte va bra då jag först sov till 12;00 innan jag ens fick upp ögonen då jag hade så ont, sedan vid 16-17 tiden så hade jag så ont att jag grät. :-/
Stefan blev så orolig att han ville att jag skulle ringa 1177, men jag vägrade.
Så jag åkte till min BM idag i stället å de var Inge fel. Hon trodde de var värmen som orsakade min huvudvärk.

Nästa gång jag ska till BM är den 13/8 kl 13:-) längtar som fan dit!

Ne nu ska här sovas e så trött!

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards