ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Helena - 30 juli 2013 16:55

...är gott....

Tycker Elliot och Eddie!
Efter deras matstund så fick de en varsin glass. Å de va mumsigt. Eddie han släppte inte sin, Elliot han åt bara litegranna. Gokillarnas mammas.

Nu är äntligen älsklingen hemma. Ikväll ska vi fixa i grabbarnas rum <3

Imorgon kommer äntligen mormor å morfar hem. Var ju å vattnade blommorna hos mormor å morfar å Elliot blev så ledsen när han inte fick kliva ut å träffa mormor å morfar:-/men dom var ju inte hemma.

Fick en fråga här på bloggen om vad vi skulle gett bebisen för namn om det hade blivit en pojke. Då hade det fått bli en Elton.
Nu när vi valde Enya så hade vi Emelie,Emilia,Emmy och Elvira. Men vi tänkte de var för likt Emil,Elliot å Ebba och även Evelina. Så vi tänkte Enya är mkt bättre.

Gud vad jag vill till Ullared å shoppa inför Enyas födsel. Gud va mkt fint de har där. Skulle köpa nappar,bärsele,filtar,kläder å mkt mer. En riktig bröstpump å även kanske en amningskudde!

Sen skulle jag vilja köpa mig en symaskin! Å sy egna saker till lillskruttan!

Ne nu blir det att busa med Elliot!

With love// Hellahh

Av Helena - 30 juli 2013 09:45


Idag e en trist å tråkig dag ute. Har även två mkt trötta å sluta barn trots att båda sov hela natten jätte duktigt!

Eddie han kryper runt som en tok nu. Storkillen mammas, tiden går så fort.

Igår beställde jag vagnen vi ska använda(betalade den direkt) så snart e den här hemma å jag längtar!

Igår var vi på nyöppnade restaurangen Namo och jag kan bara rekomendera detta ställe! Sjukt gott. Åt en black and white och de var perfekt gjort. Har inget att klaga på alls. Bra pris,gott och ett otroligt mysigt ställe å super personal. Nästa gång tror jag att jag testar en husetspasta som min svägerska tog den såg ju sjukt god ut oxå.

Igår fick jag äntligen mina underbara parfymer så nu har jag en tid framöver:-)

Ne nu blir de nog att lägga några trötta barn tror jag faktiskt!

With Love// Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards