ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Helena - 17 juli 2013 22:52

... Är jag på väg å ska göra.

Idag så har jag haft en mysdag
Sen så lämnade vi älskade E till hans mamma å sen åkte vi å handla till middagen;-) å på maxi träffade jag min farbror å hans fru:-) han sa att han hade ett kort på han och min pappa som små(handmålat) som ja skulle kolla in. För han tyckte de va lik mina grabbar. Å helt fel där hade han ju inte nog kan man se både lite Eddie å Elliot i de där kortet:-)

Sen åkte vi hem å grilla, åt middagen å sen ut till grannarna å umgås:-) ja älskar verkligen att bo här med dessa underbara grannar vi har!

Å här hemma har vi börjat spekulera efter trillingvagn:-) vi funderar på att konstruera en egen. :-)
Sen inte nog med det så längtar jag tills vi ska köpa hem lite små prylar som en babysitter å ett nytt babyskydd.
Om två veckor är jag i samma vecka som när jag fick reda på Eddie. ;-) tiden går fort.

I söndags åkte flickorna, nu e det sjukt tyst å jobbigt! Jag saknar de så förbannat. Elliot saknar de med då han fortfarande går å ropar Tjejer! Gopruppen mammas<3

Eddie han kryper för fullt nu, mammas lillkille kan ingen stoppa tiden å 8 månader blev han idag.
Tänk det är 8 månader sedan jag klämde ut den lilla plutt på 3,7 som idag väger 13kg..det e ju sjukt va tiden går å ca de växer!

Snart är lilla Enya här snart bara 3
Månader kvar å jag längtar så sjukt mkt!
På lördag ska vi åka å träffa en kompis bebis som e nyfödd:-) längtar så sjukt mkt efter bebis mys!
Min kusin ska ju oxå ha samma dag som mig:-) det bi vi kanske har kusinträff på bb:-) häftigt!

Ne nu ska ja sova!
En dag i morgon med!

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards