ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Helena - 19 juli 2013 06:45

... Är det idag, och solen skiner...

Idag blir det att handla, sen blir det att fixa lite här hemma för att ikväll kommer Elin hit å passar Elliot och Eddie :-) medan jag å Stefan ska få gå på bio ihop! Känns som vi behöver tiden nu ihop!

Var ju menat att vi skulle dra iväg å bo på hotell i storstan i helgen men när en utav våra barnvakter banga så blev det bio iaf då vår älskade vän Elin är snäll å ställer upp;-)
Hade ju som tänkt överraska älsklingen. Men gick ju bet då det blev såhär.
Men men:-) livet går vidare, kanske en vacker dag jag med kan få till barnvakt så jag kan överraska älsklingen med hotell å mys;-)

Gud tänk att min lilla prins nu är 8 månder, tiden går så sjukt fort:-)
Och snart är han ett år.. Å då kommer lillasyster till världen:-)

Elliot är så go, han ska pussa å krama sin lillebror å han leker för fullt med honom. Han e mysig med oss alla andra med, å Gud vad grabben fått en massa tänder, de bara sprutar tänder i mun på han å lillebror:-)

Sitter å kollar på bikupan med grabbarna, älsklingen ligger å sover å idag blir de som sagt handling :-)

Igår var vi barnvakt åt barnens kusin Sion:-) hur mysigt som helst:-)

Gud vilket sug jag har på olika maträtter nu då som Lax,surströmming,kycklingwok,nudlar ja allt känns de som utom de där äckliga köttbullarna,å köttfärs har jag sjukt svårt för just nu. Så typ Tacos går fet bort.
Men däremot så älskar jag nu grillat som jag avskydde med Elliot å Eddie:-)

Subway är något jag längtar enormt efter!!! Suget blir bara mer å mer!;-) får se om de blir att äta något sånt i helgen;-)

Ne nu får jag ta och ansluta då jag har en skitunge som måstebytas på;-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards