ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Helena - 22 juli 2013 07:25

Älsklingens semester slut:-/

Men han får ju börja sitt nya jobb;-) å det är väl de enda positiva nu när han har semestern slut.

I natt så hade jag världens underbaraste dröm, jag drömde att jag fick åka på förlossningen 4 månader förtidigt å det slutade med en smärtfri tvilling förlossning:-) å det blev en kille å en tjej.
Som vägde båda 4,8 kg å var 50cm.
Barnmorskan drog i navelsträngen å vips så var de ute:-D

Dom var så fina, en hade mkt svart hår å bruna ögon, killen hade mkt blont hår å blå ögon. Helt underbart! Gud vad jag längtar nu efter Enya! Gick in i vecka 23 igår;-)

Trött å slut e man med denna sessa i magen men de e värt det tills hon kommer ut:-)

Sitter å funderar på lite saker, börjar känna att vissa personer är rejäla Energitjuvar.
Är så less på dessa "översittare" inte nog med det, värst av allt e väl när den gått från ett liv med bara socbidrag som liten å nu när pengar finns tro sig va bättre än någon annan. Som häromdagen..
När jag läste en konv. Mellan denna pers å en till.

Pers 1 som har pengar frågade pers 2: -ska vi gå å äta på - - - - ( en restaurang.

Pers 2 svarar: - nej tyvärr har inte råd nu förns barnbidraget kommer!

Pers1: - förstår inte hur man kan skaffa barn om man inte har pengar hela månaden utan måste känna sig fattig tre dagar innan barnbidraget.

Å då vet jag att pers 1 hade samma problem när den bodde hemma att de inte jämt hade pengar.
Varför sparka på någon som ligger?
Tyckte så synd om denna person.
Blir så ledsen när jag läser sånt där.
Alla har inte massvis med pengar kvar efter lön å inte nig med det. Barn växer å ska ha kläder. Denna som råkade ut för detta har en pojk på 3 månader å hon hade behövt köpa nya kläder åt honom då han vuxit ur de mesta.
Man blir inte fet utav mamma pengen.
Men men nog taget om detta. Men ser jag detta igen kommer jag sannerligen att fräsa ifrån då jag ogillar sättet personen hanterar andras sätt att leva. Även om det inte är mig denne går på så är de så jävla fult.
Jag e glad att slippa dessa bekymmer. Men när jag fick Ebba så levde vi hyffsat snålt. Då hade ja 7 tusen mindre än idag.


Ne nu blir det att ta reda på Eddies bajskalas.

Ha en fortsatt trevlig dag!!;-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards