ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Helena - 25 juli 2013 13:24


Åh det e varmt så in i bombens..

Detta är hittills den bästa månaden Ever:-) älsklingen får super lön å även jag :-)

Får även min vagga såld å får pengar även för den:-)

Har en liten lista som grejjer som ska köpas till Lillsessan innan hon kommer å det är:

Babysitter
Amningskudde
Nappar
Första kläderna
Overall mössa vantar:-)

Ett nytt babyskydd då de endast får vara viss många år gammal å det vi har är äldre så det blir att skaffa en ny sådan.

Försöka hitta ett sätt att få till barnvagn.
Blir kanske en ny vagn.
Om den funktionen vi hoppas fungerar gö det:) då blir det super! Då har vi gjort två lösningar :-) nackdelen är väl att vi får yttligare en vagn. Men funkar det så blir de suveränt för oss!
Blir två olika varianter beroende på om vi ska på birsta el ut å gå;-) ska vi bara ta en promenad så blir det att ta en bärsele å gå med lilltjejen i å pojkarna i tvillingvagn. Och ska vi på birsta medflera ställen så kommer de bli kanske en annan mindre tvillingvagn som e på längden å en stå/sittbräda.
Ska låna en vagn på söndag för att åka å testa om det funkar:-)
Skulle vara underbart om den idén funkar:-) då skulle det vara löst;-) den lösningen e billigare än att köpa en begagnad vagn till och med! Sjukt!

Sedan e det lite andra småsaker som skall handlas:-) denna månaden kan endel handlas iaf. Utan att man känner sig rånad:-)


På måndag ska vi ut å äta på restaurang oxå:-) Älsklingen,Jag,Stefans Bror å fru och våra små killar:-) ska bli mysigt:-)

Mina parfymer har redan kommit:-) men eftersom jag sov igår när posten va här så hörde jag inte när de ringde på så blir de att hämta ut de idag el i morgon i stället;-) *längtar*

Nu sitter små killarna på golvet å leker ihop:-) goungar!

Ne göra lite mat åt dessa två kanske?

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards