ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Helena - 31 juli 2013 12:09


...Gör mig deppad nu...

Väntar ju på mina paket:-(
Har ju både vagn å babyskyddet som jag väntar på. Snacka om att jag blir less. Igår kl 11 stod det att de skulle skicka en avi. De sjuka är att jag begärt avisering via sms. Men de skickar avi via posten! Grr.. Å inte nog med det så ska de väl inte ta två dygn för ett brev att komma? Å inte nog med det, beställde ju ett babyskydd som man ska kunna följa? Men de går så inte. Det enda som de står är att den har blivit lämnad. Inge annat!

Har även vunnit en bärsele som man kan bära minst 15 kg på:-)och inte av vem som helst, utav en av de som var med i familjen Annorlunda :-) så efter lunch hoppas jag mina barn sover så jag kan skicka över pengarna till henne ;-)

Igårkväll hade jag å älsklingen bestämt att vi skulle äta ost å kex. Men så blev det inte då vi hade vakna barn!
Eddie hade ont i magen å Elliot var jätte hård i magen. Inte förns Elliot hade bajsat halv 12 kunde han somna om i sin säng stackarn<3

Hoppas älsklingen komme hem på lunch! Längtar efter honom! De gör ungarna oxå vill jag lova!;-)

Just nu leker de Tittut med varandra:-) goungar!!

Be nu blir det att ta de lugnt å hoppas wilde Bill vill sova strax!

With love// Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards