ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Helena - 20 juli 2013 06:52


Är det idag...

Fy vad trött jag är, vi var ju på bio igår å såg World War Z, den var sjukt bra.
Kan rekommendera den för alla;-)

Men jag som person skulle inte ha sett den på kvällen då jag har lätt att drömma om det jag ser på:-) så jag har haft ordentliga mardrömmar inatt tyvärr:-(
Men filmen var sjukt bra och dessutom bra gjort. Från man satt sig å den började så var det hålligång fram tills filmen va slut.
Pulsen låg på Max hela filmen;-) utav mig så får filmen 5 stjärnor utav 5!

Tack snälla Elin för att du ville sitta barnvakt till våra kidz medan vi var på bion:-) det betyder så sjukt mkt för oss.. Att få någon timme som vi får för oss själva att hitta på något. Det är tre år sedan sen vi var på Bio sist.

Idag blir det att ta det lugnt:-) jo just ja vi ska på Dollar å handla lite smått. Diskmedel och handtvål.

Sen får vi se vad vi hittar på? Kan säga att idag e jag helt slut. Med mardrömmar å dessutom kliva upp 20 i 5 är väl inte den bästa tiden att vakna när man kom i säng kvart över 12..
Det är sjukt hur trött man kan va när man är gravid. Hade samma problem då jag väntade flickorna:-/
Så nu när gubben börjar jobba igen så kommer jag att lägga mig kl 20 varje kväll. För att jag kommer behöva den sömn för att orka dagarna.

Sitter å kollar på Tweenis med Elliot. Detta tro jag han skulle kunna se dygnet runt. Sitter blixt stilla å rör inte en min.
Eddie sover fortfarande! Tänk om Elliot med kunde ha gjort det.:-/

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards